Gå til innhold

Melder meg inn her;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag og fikk to streker selv om den ene er litt svakere. IKM er på torsdag;)

Gleder meg til å ta følge med dere og krysser fingrene for at spiren sitter for alle;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og gratulerer!

Er det ikke en fantastisk måte å starte dagen på med positiv test? :))

Skrevet

Det blir vel ikke bedre enn det. Jeg og mannen min satt bare og smilte mot testen he he;)

Skikkelig god slutt på 2009!! Måtte 2010 bli et fantastisk babyår for oss alle;)

Når har du termin jajamen?

Skrevet

Jeg har termin den 30.august, rimelig ferskt gravid jeg også.

Har tre store barn fra ett tidligere forhold, som vil være 12, 16 og 19 år da denne kommer, så vi snakker skikkelig attpåklatt!! hohoh..

Du da? Termin i september?

Har pga SA nå blitt satt på både blodfortynnende og hormonstøtte, så får vi håpe det går bra denne gangen. :))

Skal på tidlig UL allerede på mandag, i uke 7, bare for å sjekke at alt ser bra ut. Kjennes veldig betryggende ut å bli fulgt opp litt ekstra.

Skrevet

Det ser ut som at terminen blir 12.september. Får håpe spiren sitter da! Jeg har en liten gutt fra før som er 16 mnd. Planen var å få to tette, og det ser jo foreløpig bra ut;)

Så bra du blir fulgt opp litt ekstra. Det er jo ikke så lett med disse følelsene. Godt og betryggende at alt stå bra til;)

Men da kan vi jo prøve å følge hverandre. Dette blir gøy!

Skrevet

jeg å har forløpig termin 12.sept :))))

gratulerer:))))

klem:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...