Gå til innhold

Trenger en tolk her.. :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her til å tolke dette:

Fra EL-tiden: Stikkinger nede i magen.

2 dager før ikm: kvalm hele dagen.

1 dag før ikm: kvalm, litt rosa på papiret på kvelden.

ikm-dagen:kvalm, vanlig mens og menskramper.

1 dag etter ikm: kvalm, litt rosa og brunt.

2 dager etter ikm: kvam, hvitt papir.

3 dager etter ikm: kvalm, litt rosa om morgonen.

4,5,6 dag etter ikm: litt mindre kvalm, hvitt papir. Mensmurringer.

7 dager etter ikm:kvalm innimellom. Rosa på papiret om kvelden. Mensmurringer.

(i dag)8 etter ikm: litt kvalm, litt rosa på papiret.

Min vanlige mens er: Kraftig blødning de to første dagene med kramper. Blør bare litt på dag 3 og 4.

Blir litt forvirret, for sånn har ikke skjedd før. Men kanskje en gang må være den første..

Siden jeg hadde skikkelige kramper på ikm, og at den kom til rett tid, så kan jeg vel ikke være gravid heller. Eller hva tror dere??

Har hatt 31pp så tviler på det altså. Kanskje julestresset som slår inn. Vet da pokker jeg.. Blitt rar hele meg tror jeg. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde en veldig rar mens dennne gangen..hadde skikkelige kramper en kveld og neste dag, akkurat som jeg fikk feber i tillegg. Så kom det litt rar rosa utflod på ettermiddagen, og om natten igjen så begynte jeg å blø vanlig mens. Men roet seg dagen etter igjen, og så var det bare litt spotting i flere dager.

Har hatt ømme pupper siden, og venter på tester i posten! Blir snart gal av nysgjerrighet ;O)

Skrevet

Hei tregosten!

jeg er ingen erfaren tolker her...

Men det er jo litt rart at kroppen plutselig skal forandre seg i ellers veldige satte sykluser og vaner. Har du testet? Det er jo veldig vanlig å spotte litt i beg av svangerskap!

Spent på å høre fortsettelsen!!!

Klem!

Skrevet

Hei! :-)

Har vært på apoteket nå og kjøpt tester. Har en veldig liten blære, men akkurat i dag er den stor... Typisk! :-0

Vente...vente....besvime...vente...

Skrevet

SPENT!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXer fingrene for deg! :)

Skrevet

Næææ.. Ingen graviditet her. :-( Da vet jeg ikke hva dette er. Har mensmurringer fortsatt og stikkinger.

Skrevet

jeg hadde ventet noen dager til, og så testet igjen... lykke til :):):)

Skrevet

Tror ikke det er vits i. Hadde ikm for en uke siden. Skulle vist på testen nå da.

Skrevet

Ååååååååååå nei!

Så utrolig kjedelig at du ikke fikk positiv test! Jeg hadde sånn trua jeg nå...

Når det er sagt, har min beste venninne måttet vente to uker over IKM før hun fikk positiv test, så så lenge ikke TR kommer for fullt er alltid håp! Men skjønner jo at du føler at håpet er ute...

Kanskje en GU for å sjekke, hvis det ikke skjer noe i løpet av noen uker? Hmm...

Varme trøsteklemmer!

Skrevet

Oi så lenge? Ja noen produserer vel lite hcg til å begynne med.

Om ikke disse symptomene forsvinner så må jeg jo finne ut av hva det er for noe. Det jeg har angst for er at eggstokker må fjernes, eller noe sånt. Det hadde vært krise det! :-/

Ja.. Skikkelig positiv her..he he.

Går nok godt! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...