Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 jeg har IKM 4 januar tror jeg. I dag er jeg 8 DPO og puppene mine er ganske ømme. Dette gir meg håp om at det skjer noe i magen:) Vil ikke håpe for mye, men klarer ikke la være å tenke på at det kansje begyner å vekse en liten spire i magen min ganske så snart. har kjempe lyst å teste i morgen, men det er enda alt for tidlig. er vanskelig å la være, men vil ikke teste og bli skuffet før nødvendig. håpet om en liten en vil jeg ha så lenge som mulig, og kansje det faktisk er mer enn bare håp denne måneden?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 krysser alle fingre og ønsker deg lykke til Prøv å vent litt med å teste du om du greier.. Håper spiren sitter
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Lykke til!! Ønsker virkelig at det er en liten der inne!! Tror de fleste kan teste positivt opp til 3 dager før IKM... Så du kan jo kanskje teste en gang i helge? Krysser alt jeg har for deg!!!
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 tusen takk:) jeg tenkte jeg skulle teste på nyttårsaften bare for å se om det kansje er en svak strek i alle fall, men skal prøve å vente med å teste til 4 januar. tror aldri jeg har håpet så mye som jeg håper denne mnd, og det skremmer også litt for jeg føler det minsker sjansene mine når jeg håper så sterkt:/ ønsker dere også masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå