Gå til innhold

Jeg er tilbake jeg.. litt redd og veldig spent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært på Bim på over 1,5 år. Jeg var da inne i 14 pp uten hell. Så skilte jeg og min samboer lag og det ble slutt på prøving såklart. Tiden er gått og jeg har vært så heldig å treffe en fantastisk mann som er på akkurat det samme stedet som meg her i livet.. Vi har med tiden blitt samboere og i dag tok jeg min siste pille. Gledet meg helt villt. Helt frem til nå. Mener ikke jeg ikke gleder meg lengre, men alle vonde minner fra prøving og feiling ble plutselig så klare for meg her jeg satt. Og jeg husker alle nedturene hver gang det ikke klaffet. og at jeg hele tiden følte det var noe feil med meg og at det aldri kom til å gå. Jeg vil så gjerne at denne gangen skal bli bekymringsløs og at vi rett og slett greier å "ta det som det kommer". Men det vet jeg er lettere sagt enn gjort. Men jeg har også kommet til en plass i livet mitt der jeg føler litt at det som er ment, det skjer.. resten kan ikke jeg styre. Samtidig er det å få egne barn en stor drøm jeg har.

Men jeg gleder meg til å dele tips/råd- sorger og gleder med dere her inne. Det husker jeg som en positiv ting i prøvingen. Hjelp til å holde seg positiv og tenke positive tanker. Det tror jeg er viktig. Legg dere gjerne til i vennelisten min. Jeg trenger sikkert noen å snakke med underveis.. og stiller gjerne opp for andre.

Lykke til med prøvingen alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at det har ordnet seg for deg til det bedre! Ingenting er jo bedre enn det!!! Ville bare ønske deg lykke, lykke til videre og med prøvingen:)

Skrevet

Hei Helt Lykkelig og velkommen inn hit :-)

Fingre krysses for at det går bra denne gang! For min del er jeg inne i min 7 pp (prøveperiode), ble gravid i høst men det endte i en SA.

Håper på at det nye året bringer hell og lykke for alle her inne ;-D

Skrevet

Hei hei! Velkommen tilbake!!

Forstår godt du er bekymret nå.... Har hatt min periode jeg og, men! Har tatt meg i skinnet nå og koser meg med mannen istedenfor å bare lage babyer oppi hodet mitt.

Slutta på pilla i november i fjor. Men etter det har syklusene tatt helt av. Ingen kontroll, regelmessighet eller eggløsninger! Blæh.. Så nå bare jobber jeg med å gå ned noen kilo, så jeg er klar til utredning over nyttår en gang :)

Men...trenger du oppmuntring, så bare rop på meg!! Tror jeg er sett på som en av de mest positive her inne. Hehe. Ingenting knekker meg! Eller.. NEKTER å la meg knekke!

Men snakk med din kjære igjennom dette. Og husk at han kan ha tanker om prøvingen han også. Og prøv å hold beina på jorda. Som at det er helt normalt å prøve ett år uten å bli gravid. Spesielt når du nettopp har kuttet ut pillene. Det er også normalt med krøll i syklusene i opptil et år etter slutt. Og STRESS?? Det er det værste du kan utsette deg og kroppen din for. La fra meg termometer og tømte skapet for tester når desember kom.. Har så vidt hatt oss hele desember, men det er heeeilt ok. Prøvd så lenge nå at noen måneder fra eller til er ikke så nøye lengre. Blir jo baby til slutt?? Hehe.. Dessuten. Jeg legger på meg av stress! Nå som jeg har stressa ned i desember, gikk jeg ned 5 kilo...helt av segselv! :-| Så..*jippii for meg* Hehe. Så bra er det for kroppen å stresse ned litt!!

Jeg vil anbefale å begynne med temping. Da ser du ikke når eggløsningen kommer..du ser bare når den har vært! Så slipper en det der pliktsexkjøret. Har forklart gubben om dette med "fruktbare sekréter" og sånn, så han har litt peiling på når det er bra for oss å ha oss. :) Ikke at jeg har eggløsning så vidt jeg vet da! Men...grei liten regel. Veldig vått/glatt= fruktbart. Hehe..

Nå skriver jo jeg DET lange innlegget her til deg! Hehe. Jeg bare er litt sånn. Når jeg først begynner så klarer jeg ikke stoppe!! Haha! Men....tenkte du hadde lyst på et langt innlegg med litt erfaringer og råd :) Er tross alt blitt en veteran i prøverbildet.

Uansett. Masse lykke til! Her er det masse koselige jenter, fremdeles!! som kan hjelpe når det er noe :)

Klem fra meg!

Skrevet

Først av alt.. Tusen takk for koslige lykkehilsninger. De varmer masse.

Til deg Drømme stress-less..

Så utrolig kjekt å lese alt du skriver. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Det er som å lese noe jeg ville skrevet til noen andre sist jeg var her inne. Gleder meg til å høre mer. Skal logge meg inn igjen så fort jeg kan.. er midt i middagen jeg, men måtte bare inn å sjekke om noen hadde svart :) Snakkes :)

Skrevet

Velkommen hit igjen! Her er det mye tipsdeling, trøstende og oppmuntrende ord, og mange positive jenter:) Kjekt at du og vil dele denne spennende tiden med oss.

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...