Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått på pergo i 2 mnd, dobbel kur. Første mnd fikk jeg tatt nye blodprøver ( bytta gyn og ble ENDELIG tatt alvorlig!!) , da ble jeg fortalt at FHS verdien min var på 14,6, og at jeg dessverre nærmet meg overgangsalderen, MEN at jeg fortsatt har el, og det var kjempebra. Hun mente jeg tidliger har hatt en betennelse i den venstre eggstokken, for det så ikke bra ut. Og det var venstre jeg fikk dårlig resultat på.

Så neste mnd kom jeg på dag 12 for ul, og ble da fortalt at siste prøve hadde vært mellom 9 og 10 et sted (10 er normalt), jeg ble så glad så jeg fikk ikke med meg eksakt hva det var :o) Og da hun tok UL fant hun 3 egg, 2 FLOTTE egg på ca 2 cm og et på ca 1,5 cm. Så hun var meget glad på mine vegner...så var jeg også og fløy på skyer resten av dagen. :o)

Så kommer mitt spørsmål... når bytter det side ? Vi har jo mensen på annen hver eggstokk... for jeg hadde el på høyre siden nå, etter el bytter det da ikke side?? eller har jeg tenkt feil??.. for nå har jeg litt sammentrekkninger på høyre siden, og føler mensen kommer hvert øyeblikk.... oppblåst i magen... greit nok det, men synes det er rart disse småtrekkningene på høyre side.. burde det ikke vært på venstre side nå ??

Noen som har peiling på slike ting ?? Er på dag 11 IKM imorgen.. så kan jo teste ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, da jeg a meg igår fant jeg vel svaret selv... tror jeg... når man har eggløsning på en sider kommer vel mensen på samme side... er vel logisk ??

Men uansett, jeg tok en test i morges og selvfølgelig er den negativ :o(

Så krampene er nok et varsel for IKM :o(

Skrevet

Ingen automatikk i å få eggløsning på annen hver side.

Eggstokkene konkurerer seg i mellom,og den beste vinner ...

Du kan lese mere om dette på

www.pernille.info

under fanen for "eggløsning".

;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...