Gå til innhold

Er 75D store el små pupper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D er ikke middels, det er stort! A er små, B og C er vanlig, middels.

Skrevet

Jeg bruker 80d, og jeg har middels pupper, ikke store, så pr min def. er det middels.

Skrevet

jeg bruker vanligvis 75b. Nå er jeg gravid og har allerede gått opp til c cup. Synst jeg har store pupper nå jeg. Men de er vel mer middels. Og det er vel egentlig dine også:) Ikke veldig store og ikke små:)

Skrevet

her blitt så feit jeg at jeg bruker 95 D..Vil kalle det middels store pupper..

Kunne egentlig tenkt meg større pupper, men når man ser på utvalget av bher, så skulle man jo hatt mindre.. :(

Skrevet

De er vel store nok til sitt bruk.

Hadde det før jeg ble feit..

Nå er jeg oppe i 90 DD :(

Skrevet

store...

jeg er 85D/E og jeg er 158 høy. var hos spesialist med tanke på mindre bryster. jeg var over grensen på det de har som normalen. og siden jeg har rygg, bekken og leddgikt samt fibromyalgi så får jeg time igjen til redusering.

jeg er på nomalen på bmi skala.

cupen er jo str på brystene og tallene er omkretsen rundt rygg/bysteparti

Skrevet

Kjem an på kva du samanliknar med...

Om du stiller deg opp og måler med meg er puppene dine "eit musepiss i havet" for å seie det slik :-D

80H her, håpar på å få dekka reduksjon når eg er ferdig med ungar/amming.

Skrevet

Jeg syns det er litt over middels :P Jeg ønsker meg å ned i en fyldig C cup. Det var igrunn akkurat passe. Nå har jeg kommet meg opp i en fyldig 70 H - det er igrunn noen størrelser for stort. Håper også jeg om noen år, når de er ferdig brukt at jeg kan få dekket litt flikking på de jeg også ;P

Skrevet

Så morsomme dere er!

75 er omkretsen rundt brystkassen din, D er cupen. Du har altså en over gjennomsnittet stor cup i forhold til kroppsstørrelse. Gjennomsnitt ved 75 er B-cup. Ergo har du ganske store pupper. :)

Har man større omkrets, f.eks 80 eller 85, er ikke D-cup like stort. Selv har jeg 85D, og mine pupper er ikke spesielt store i forhold til resten av kroppen som også er litt stor.

Et av innleggene er skrevet av en 75H, dette er veldig stort, men altså ikke bare på grunn av H-cupen, men forholdet mellom cup og kroppsstørrelse.

Skrevet

En D-cup på en 70 bh er faktisk en god del mindre enn en D-cup på en 85 bh f.eks, så om en med 75H legger på seg kan vedkommende ende opp i 85 D f.eks

Skrevet

Jeg bruker 75D, og jeg har store pupper! :-) Deilige er de også!

Skrevet

en D på en 85 brystkasse er omtrent like store i forhold til brystkassa som en D på en 70 brystkasse. Det er forholdet mellom omkrets bryst og brystkasse som gir cup-str. Og det forholdet gir de cm som en cup-str dekker.

Jeg gleder meg til å komme ned på D igjen. Har 85 F nå. Når vi er ferdige med barn vil jeg redusere ned til en full C tenker jeg

Skrevet

Dette stemmer ikke. Når jeg har veid mer har jeg gått opp i omkrets, men ned i cupstr på bh selv om puppene har vært like store. Når jeg har gått ned i vekt igjen har jeg gått ned i omkrets og opp i cupstr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...