♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. desember 2009 #26 Skrevet 29. desember 2009 Nei, aldri gjort. Får holde og se på naboene som skyter opp pengene sine...........
*Darkspotted* Skrevet 29. desember 2009 #27 Skrevet 29. desember 2009 Her blir det batterier og stjerneskudd og hva det skulle være. Meg og min kjære elsker dette og min sønn på 3 gleder seg som bare det. Her blir det nok mannen som står for det meste mens jeg er med sønnen og ser på ^^ Datteren min må nok sove når alt dette holder på. Sikkerthet tenker vi masse på og det gjør alle andre i nabolaget da det kryr av unger her =)
camilla^ Skrevet 29. desember 2009 #28 Skrevet 29. desember 2009 Vi har kun hatt stjerneskudd de siste årene og ungene har vært fornøyde med det, så regner med at det blir det i år igjen. Har en gal nabo som har raketter nok for hele kommunen tror jeg (men han treffer alt som kan treffes og ikke skal treffes.... så vi er ikke ute for å se på de rakettene)
Lillesnuppis Skrevet 29. desember 2009 #29 Skrevet 29. desember 2009 Ikke noe innkjøp av fyrverkeri her nei. Bor midt i Oslo så det er ikke lov, men vi har en stor tak terrasse, så kommer vel til å stå der å ser på alle som sender opp ulovlig. Kjøper stjerneskudd. Noe må man jo ha :-)
-------- Skrevet 29. desember 2009 #31 Skrevet 29. desember 2009 Blir vell noen få raketter tenker jeg, også stjerneskudd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå