Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 hehe, når du har måttet skrive så mye kosemeldinger at du ikke aner hva du skal skrive, så er det kanskje ett hint om at det holder..?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 "Jeg er tanketom for tanketull. KOOOOOOS "
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 "Nå har det blitt så ille at jeg har måttet spørre om hjelp på internett for å tilfredsstille ditt behov for bekreftelse. Men jeg mener alt hva jeg har sagt tidligere. Gir beskjed om dette endrer seg". Herregud, er han en fjortis, eller??? Håper du får noe tilbake, også - og at han ikke bare bruker deg for å få bekreftet sitt eget ego. Sikker på at det er en mann du har funnet deg, og ikke en barnslig teenager??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 hehe jeg vet... han sender meg flere om dagen, og når jeg ikke svarer, etterlyser han kosemelding tilbake ) vi ser hverandre sjelden og har en baby på 3 mnd sammen. han savner oss sikkert bare. men problemet som sagt er at man går tom
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Kom han i forkjøpet. Send melding til ham før han rekker å sende til deg. Slik får du tilfredstilt behovet hans da han slipper å vente til han etterlyser kos. Det blir som å gi babyen din mat FØR han begynner å hyle! Genialt, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå