Gå til innhold

Hei, hva dere synes om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

navnet Leonore?

Evnt hvilke assosiasjoner har dere til navnet ;)

Synes selv det er et nydelig navn, kanskje litt langt (eller?). Har ikke klart å bestemme oss enda, fortsatt god tid... Jentenavn er såå vanskelig.. Derfor trenger jeg litt rådføring her inne.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke Leonore..men Leona,=)

Skrevet

Ok, takk for svar :) vet fremdeles ikke hva vi skal ha selv om jeg likte dette navnet kjempe godt!! Smaken er som baken :o)

Skrevet

det er jo alltid vanskelig....kjenner til det ja! Godt det er mye å velge i=)

her er noen jeg liker:

Milla

Lotte

Kira

Mira

Marielle

Hennika

Hanna

Anabell

Andrea

Hermine

Nikoline

Sara

Vilja

Madeleine

Emmelin

Skrevet

For meg er det veldig uvant, men jeg liker det. Det vakkert og skiller seg ut blant dagens mest brukte jentenavn.

Skrevet

Takk :) kjenner veldig få som har dette navnet, så et poppis navn kan det nok ikke være nei.. mange fine forslag fra henne over her også. Kunne nok ha brukt noen av disse, men mange begynner jo å bli ganske oppbrukte da.... får bare se hva som dukker opp underveis her inne ;)

Skrevet

Jeg liker det. Men liker også Leona, som nevnt.

Skrevet

Leonore er kjempefint! Vet om ei nydelig lita jente som heter det, og det hjelper jo alltid på med positive assosiasjoner :-)

Skrevet

Tenker umiddelbart på den spanske arveprinsessen som heter Leonor. Men vil dere uttale -e til slutt? Som LeonorE?

Jeg synes det er helt fint.

Men hva med Lenore? Eller LeonorA? :-)

Skrevet

Jeg tenker også på hun spanske arveprinsessa Leonor, som er absolutt nydelig! Søsteren hennes heter Sofía, som også er et nydelig navn :))

Leonore uttaler jeg LeonorE, altså med e til slutt.

Syns Leonor er finere enn Leonore, men søte begge to. Tror jeg kun ville brukt det som 2.fornavn, hvis jeg skulle vurdert det selv.

Skrevet

Liker best Leonora, og det synes jeg er veldig fint:) Leonore var helt greit, ikke mer enn det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...