Jønimi #er gravid!# Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Nå er jeg så spent! Jeg venter EL i morgen, men det kjennes ut som det skjer nå. Vi hadde sex i forgårs. Lever de fleste sædcellende i to dager? Er det noe som vet hva gjennomsnittelig levetid er? Vet de kan leve opptil 5 dager, men det er nesten så jeg ikke tror det. Vi får ha en omgang i kveld og, da kan vi vel ikke misse?? Det er jo så spennende!
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Tror det er individuelt hvor lenge de lever - og at samme manns sædceller kan ha langt forskjellig levetid... Tror de kan klare seg opp mot en uke, faktisk! Og egg "lever" i 24-48 timer... Så det er jo god mulighet for at det klaffer! Men alle befrukta egg blir dessverre ikke babyer, da... Kjempe spennende er det i alle fall!!! Håper snart det klaffer for både dere og oss!
Luna har født. Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg tror det samme som deg sesilia, og det er synd at ikke alle befruktede egg blir babyer... Jeg føler nesten på meg at det er dette som er problemet her nå. Føler liksom at jeg blir befruktet, men at det ikke fester seg....hva kan en gjøre for å økes sjansen for at egget fester seg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå