Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Det er snart 3 mnd siden jeg fødte.. Og jeg har hatt vondt i magen 2-3 uker nå. kjennes ut akkurat som når jeg var gravid med gutten min. Men jeg har tatt test, den var negativ. Men det viste den sist også, men jeg var alikevel gravid... Skal til legen om ca en uke for å sette i hormon spiral, men jeg burde vell kansje få tatt en blodprøve for å dobbelsjekke om jeg kan være gravid igjen før jeg får satt i denne?... Har dere følt dere slik? At det er normalt og at det bare er kroppen som går seg til... ikke vet jeg..
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Har du fått tilbake mensen? hvis ikke, så tror jeg ikke det er noe å tenke på. Jeg har også hatt litt vondt i magen, og jeg tror nok ganske sikkert det er ting som "faller" på plass.
Mamma´n til lillemor Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Samme her. Nå er det 5 1/2 mnd siden jeg fødte og de siste par mnd har jeg innimellom hatt litt murring nederst i magen og tror hele tiden at jeg kanskje har eggløsning. Men mensen har ikke kommet, og jeg bare måtte ta en test. Den var negativ, og jeg har jo vondt for å tro at jeg er gravid. Men det er så ubehagelig å gå og lure.
Stjerna mi<3 Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 jeg fikk mensten igjen 5uker etter at jeg fødte=(
♥♥♥ Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 snella er 1 år om 17 dager, og jeg har følt meg gravid i store deler av denne tiden. blant annet endel fantomspark... er nok ikke gravid, men hadde ikke blitt lei meg om så var. ble tante for 4 dager siden og er litt babysyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå