Gå til innhold

Ledig dagmamma Skøyen/Ullern/Bestum

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år gammel, og hjemme med min 1 år gammle sønn. Bor i stor romslig leilighet i 1 egt med fin hage og lekeplass utenfor døren. Er mye i åpen barnehage og er ute på trilletur stort sett hver dag! Har kapasitet 3 dager i uken eller mer etter avtale. Ta kontakt!

Fortsetter under...

Hei,

Jeg trenger pass til sønnen min på 1,5 år fra 7 januar 2 dager i uken. Torsdager og fredager. Er det noe som kunne passet for deg?Sønnen min heter Didrik og er en nydelig gutt som er kjærlig og lett å bli kjent med. Utrolig blid, fornøyd og lett å passe. Kontakt meg hvis det er interessant, på tlf 93698685

Hilsen Yvonne

Heisan

Vi har en liten sønn på 1 år som ennå ikke har fått noen barnehageplass, så vi skulle være interessert i en plass hos deg noen dager i uken ++. Vi bor i Guldbergsvei på Ullern. Hvor holder du til ?

Du kan eventuelt kontakte meg på tlf 96626991. På forhånd takk.

Hei,

Vi trenger dagmamma til Louisa som fyller 1 år 25. februar. Vi bor på Myrvoll, men begge to jobber hos Wilh. Wilhelmsen på Lysaker. Jeg begynner i arbeid 22. februar. Louisa er en søt, rolig liten pike. Hun har en bror som er 13 år. Det er snakk om 5 dager i uken. Hvor bor du/dere?

Ta gjerne kontakt på 930 86 041 dersom det er av interesse.

Mvh

Cecilia

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...