Gå til innhold

Hvilket kjønn tror dere gjemmer seg i magen?:)


<3guttemamma<3

Anbefalte innlegg

Jeg tror det er en gutt. Aner ikke hvorfor.. Mulig det er fordi det kinesiske fødselskartet viser gutt på meg både på bim og babyverden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, jeg vet egentlig ikke.

Har 2 jenter fra før og de svangerskapene var også så ulike.

Kinesiske fødselskartet sier gutt, det stemte med mine 2 jenter.

Men jeg har ingen magefølelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen meg ble det jente i forhold til det fødselskartet! Spennende blir det å se om det er rett...:)

 

Hva mener dere om å vite kjønnet på forhånd? Jeg og samboeren er litt "uenige" om det...jeg vil vite, han syns det er spennende å ikke vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er 3 barnet våres og han vil veldig gjerne vite kjnnet, spent på om det kan være en gutt denne gangen.

Jeg er jo også spent på om det er en gutt denne gangen, blir jo glad uansett med hadde jo vært litt stats da.

Så blir spennende å se om kartet er riktig da det allerede har stemt 2 ganger:)

 

jajamen

kan jeg spørre hvorfor dere skal ta fostervannsprøve?

er det 1 barnet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente ifølge det kinesiske kartet.. Er også kvalm, noe jeg ikke var med førstemann som er en gutt, så dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får gutt. Det er en følelse jeg har. Har også drømt to ganger i det siste om en liten gutt :) I følge det kinesiske kartet, står det også at jeg får gutt. Spennende å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er gutt :) har en magefølelse på det og det kinesiske kartet har stemt både når jeg selv fikk jente og på alle andre jeg kjenner, så da blir det spennende og se om det stemmer denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får en jente, står det i det i det kinesiske kartet. Var ute å reiste med hurtigruta i jula og da jeg kom på lugaren jeg skulle overnatte på lå det en rosa smukk der hehe, det må jo være et tegn . Har og vært mye dårlig, og mange sier man blir mer kvalm/dårlig med jenter enn gutter, men det kan man jo aldri vite..

Håper iallefall på jente siden samboeren min har en gutt fra før, så har vi en av hver. Ellers blir det mye gutter i huset! Blir glad uansett hva det blir da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en gutt her ! Bare en følelse jeg har .. Men i følge det kinesiske fødselskartet blir det jente . Forrige gang viste den gutt og da ble det jente. hehe.. Men hadde vært kjekt hvis det hadde blitt jente og, har kjelleren full av esker med rosa tøy ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er gutt denne gangen...kinesiske fødselskartet sier det samme, men det er jo 50%sjanse for at de har tippet riktig. Jeg har uansett bare en følelse av at det er en liten gutt denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil vi vite kjønn på den ordinære ultralyden ja!:) Gleder oss så innmari til å bli foreldre...

Jeg har ikke vært noe kvalm heller, og det sies jo at det betyr gutt, og kvalme jente. Meeen tror ikke helt på den:) Blir uansett veldig spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommerBris. Vi har fått tilbud om tidlig UL i uke 12, blodprøver og fostervannsprøver fordi jeg vil være 38 år ved termin.

Skal på første UL allerede på mandag, da er jeg 6+3, gudene vet om de kan se noe så tidlig. Blir hvertfall spennende å se om det er "liv" der, har SA friskt i minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er det befruktnings dag som gjelder i det kinesiske horoskopet eller er det siste mens dag?

Hvis det er mens dag får vi jente

Er det befruktningsdag er det gutt...

 

Jajamen...må man bestille time tidlig til fostevann prøve og når tar de prøven? Jeg tenker å ta den da eg er 39 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...