Gå til innhold

IKM på freeedag....og merkelige(?) symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sååå rastløs, altså! Føler liksom på meg at det er noe rart...

Men tok en test i går (9DPO) ettermiddag, og en i dag (10DPO). Begge var negative.. :-(

Vet jo at det kanskje er litt tidlig, så håper allikevel...

Er liksom et par "rare" ting..

Vanligvis har jeg ømme bryster i en hel uke før TR kommer...denne gangen er de ikke det i det hele tatt!

Og i går var det akkurat som om det "ulmet" i "livmorområdet"...merkelig følelse..

Så greier ikke helt å slå fra meg at kaaaanskje....?

Noen som har vært med på samme "symptomer"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har og ikm til fredag...

Pleier og å ha ømme bryster ei uke før mensen kommer, men denne gangen kjenner jeg ingen ting...

Forrige gang jeg ble gravid, så fikk jeg øme bryst da jeg var 6 uker

Er lov å håpe

Skrevet

Hehe, jeg melder meg inn i symptomklubben. De kom igjen i dag. Denne mnd hadde jeg liksom ingen symptomer, så jeg tenkte kanskje jeg var gravid....eller egentlig tror jeg vel ikke det....menmen...

Men i dag var det altså pån igjen, mensmurringer og stikkinger i livmoren...blir irritert av dette jeg. Slik har det vært flere mnd nå, og jeg har prøvd mer eller mindre de siste 3 mnd. Men nei da, mensen kommer trofast. det gjør den nok denne gangen også.... Jeg har fått ømme brystvorter i de forrige svangerskapene, så nå skal jeg slutte å tro noe før dette tegnet dukker opp. Blir bare skuffet. Jeg har også tatt en test...helt idiotisk egentlig....hehe Alt for tidlig. IKM mellom lørsdag og onsdag en gang....har mistet helt kontrollen...

Syte syte syte......

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...