Eliida Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hvor tidlig begynner dere å kjenne liv? Er det meningen man skal kjenne noe så tidlig som uke 12? Skal på tidlig UL i morgen og er så klart v e l d i g bekymret for at det ikke skulle være noen der inne.. Har tidligere hatt en MA og selv om jeg prøver å ikke tenke på det, kommer tankene snikene. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hei, hvor langt er du på vei nå? Med førstemann kjente jeg første tegn til liv i uke 17.. men er kun i uke 8 nå og tenker ikke så mye på å kjenne etter liv.. det kommer nok når det kommer.. alle svangerskap er forskjellige.. er ikke alltid en kjenner liv tidligere ved 2dre svangerskap.. noen kjenner ikke liv før etter uke 23-25.. Det kommer blandt annet ann på hvordan livmoren ligger og hvordan babyen ligger.
M*A*S*H* Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Kjente ikke liv med førstemann før uke 23-24:-) Men jeg hadde jo sett at han var inni der på ultralyden, så jeg måtte slå meg til ro med det.
Eliida Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2009 Takk for svar! Jeg er "bare" i uke 12 og puster lettet ut i forhold til å kjenne liv!! Føler meg litt dum som går å bekymrer meg så fælt. Nå skal jeg slutte med det og heller glede meg til UL i morgen - dette går så bra så :-)
M&O+1 Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er i uke 12 og har bare kjent en slags svak form for bobling i magen.. Ikke akkurat "liv". Bare en fornemmelse av at noe "vokser" der inne. Første gang kjente jeg ikke noe før ca uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå