Gå til innhold

Drikkenekt! Takknemlig for svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når babyen min på 7måneder plutselig tuller ved puppen, drikker bare litt, og ikke vil ha erstatning?? Hun får vann til middagen. Og melk til grøt. Bleia var nesten ikke våt i stad, og blir litt fortvila. Prøver alt. Hun er ikke syk, men surver mye. Tenner?? Har ikke fått noen enda. Takknemlig for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja si det... :)

Min lille tass på 5,5 mnd har hatt en del sånne dager de siste 2 månedene. Han har hatt dager der han har hatt fullstendig puppenekt hele formiddagen. Måtte derfor begynne med grøt på morgenen da han var litt over 4 mnd gammel for i det hele tatt at han ikke skulle være uten mat fra kl 2 på natta til langt utpå formiddagen.

Men på disse dagene har han drukket som normalt på ettermiddag, så har fått i seg nok væske likevel. Vet ikke hvorfor han har noen sånne dager, men har det fortsatt.

Er det slik at hun ikke vil drikke for hele dagen? Eller bare en del av dagen? Og har det pågått i mange dager?

Skrevet

Hun drikker om natta og på morgenen..men ikke det som hun skal iløpet av ett døgn. Hun tuller så mye ved puppen, kaster seg bakover og surver. Kanskje jeg har for lite melk eller det kommer tregt igang? Hun drikker bra på natt og morgenen, men så begynner tullinga. Erstatning tok hun før, når jeg evt var borte på noe eller på overnatting. Har prøvd å gi henne på kveld, i tilfelle jeg har lite, men det vil hun ikke. Så prøver å få i henne litt vann. Men det er lite hun tar da også. Må nevne hun spiser bra med grøt på formiddagen og kveld og middag. Men de må vel ha i seg nok væske også?? Mente hs sa 500ml i løpet av ett døgn, eller er det hvis hun ikke får fast føde? Det har pågått i noen dager nå, og var sånn for en stund siden. Går litt opp og ned. Kan det ha noe med hun startet med fast føde, at puppen rett å slett er kjedelig?? Vanskelig innimellom syns jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...