Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Skal steke pommes frites nå og så oppdaget jeg at vi ikke har mer bakepapir og jeg har ikke tid til å skrubbe langpanna ren nå. Det går vel ikke an å bruke matpapir i stedet? Blir papiret brent da eller? Ps: ikke mobb meg hvis dette er et jævlig dumt spørsmål. hehe
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Matpapir kleber. Ikke lurt. Bedre å smøre langpanna med olje.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 farsken. Det er brent ost og såmm etter noen uhell så jeg gidder egentlig ikke å vaske den nå :/
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Tror at du kan risikere at det tar fyr inni stekovnen din med matpapiret....
Mom2Two Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Matpapir kan fort ta fyr, er ikke ment tll slikt bruk. Har du ikke alu.folie? Hvis ikke må du skrubbe langpanna;o)
Helann og lillebror Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Det blir nok brent eller tar i verste fall fyr, ja! Du har ikke en ildfastform, da? Eller så går det jo an å bruke stekepanna også.
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har brukt matpapir noen ganger, og det har gått helt fint.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2009 måtte nok til med å skrubbe. Ble gjort fort og gæli;)
Gjest irismor Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Her er min erfaring med bruk av matpapir. Det gikk hardt utover gubben ;-) Du skjønner jeg skulle lage hjemmelagd pizza. Elsker pizza med tynn bunn. Hadde ikke bakepapir så jeg brukte matpapir. Når samboeren skulle forsyne seg av pizzaen så satt den som limt fast i matpapiret. Han tok da litt hardt i og pizzaen sprutet litt pizzasaus på hånden hans. Da brant han seg stakkars. (jeg ler så jeg griner mens jeg skriver dette) Så ble han så forbanna på pizzaen at han tok tak i matpapiret for å kaste den. Men da levde pizzaen sitt eget liv. Den ville ikke kastes, så den fant ut at den skulle lage litt krøll. Så matpapiret revnet og samboeren tar etter pizzaen på instinkt. Så da brasnt han seg noe inni hampen. Kastet fra seg resten av pizzaen og løper inn på badet for å vaske seg. men da tar han litt hardt i badedøra hengslene knakk og bade døra ramlet i hodet på ham. Så moralen er ikke bruk matpapir ;-)
Hufsla Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 hAr også dårlig erfaring mht matpapir i ovnen. Men aluminiumsfolie funker veldig greit, det er en fin erstatning:-)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 irismor.....jeg tror jeg ler meg ihjel!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå