2småihus!:) Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 I dag slipper ikke gubben unna,samme hva! (som om det bruker å være et problem...hehe.. Har hatt en skikkelig tullesyklus forrige mnd, og blødde 3 uker i strekk, så da har jeg jo ikke ant når jeg kunne forvente verken el eller mens...men følte plutselig på meg at jeg burde ta en el-test når jeg var på do nettopp, og den var jammen positiv omtrent før det var kommet urin på den! Så nå gjelder det!! håper på full klaff nå altså!! *krysse,krysse,krysse*
ellio Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Krysser fingrer og tår! Fikk og positiv el test idag;) Spennende tider!
2småihus!:) Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Da satser vi på at det er vår tur i dag! krysser for deg også!
LINDA*** Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 count me in;) Masse elslim i dag, men litt usikker på om jeg vil bli gravid igjen egentlig..... 4 mnd gammel baby ligger i 2.etg! Men shit au...
ellio Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Takk! Her er det og skrekkeblandet gledje...ma gjorde skikkelig vondt o vill virkelig ikke utsetta meg for det igjen...men babyonsken er visst sterkere merker jeg hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå