Gå til innhold

Flere som hadde el rundt 16.-18.desember??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tenker dere å teste?? har dere noen symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde el 18-19 des.

Jeg har blitt så skuffa hver mnd nå, så jeg drøyer med å teste en liten stund til. Har ingen symptomer denne mnd, merkelig nok, for alle de andre 9 mnd har jeg vært knallsikker på at denne mnd hadde jeg lykkes.

Lykke til da :)

Skrevet

Hadde EL 18.des.

Testet 2 ganger allerede, dum som jeg er.. ;-) Negative..selvfølgelig! :-O

Så skal se om jeg greier å styre meg til IKM 1.jan...lever i håpet!

Skrevet

jeg hadde EL rundt der omkring ja,men skal ikke teste.er gørralei å få neg tester..

symp har jeg uansett pga at det er det samme som tegn på TR,så den kan jeg ikke gå etter:-(

Skrevet

Jeg hadde el rundt 18. des... Og det som KAN være graviditestssymptomer, kan også være pms :P Så jeg får vente litt til... IKM 2.1, så tenkte kanskje jeg vill prøve meg på en test nyttårsaften... ;)

Skrevet

Venter med å teste...Bruker såååå mye penger på disse testen,både EL og graviditetstest...

Skrevet

sååå kjekt at det er så mange med el akkurat i den perioden da=)=) jeg har ikm 1 januar, å testet i dag med billigstrimler, den var negativ, har ikke symptomer da men ville bare prøve, har lest her inne at teste kan slå ut allerede 4 dager før ikm...håper at det klaffer for oss da....men om jegtester 1 januar så bør den jo være positiv da?? åhhr hater å vente hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...