♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Når tenker dere å teste?? har dere noen symptomer?
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hei, jeg hadde el 18-19 des. Jeg har blitt så skuffa hver mnd nå, så jeg drøyer med å teste en liten stund til. Har ingen symptomer denne mnd, merkelig nok, for alle de andre 9 mnd har jeg vært knallsikker på at denne mnd hadde jeg lykkes. Lykke til da
78girl Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hadde EL 18.des. Testet 2 ganger allerede, dum som jeg er.. ;-) Negative..selvfølgelig! :-O Så skal se om jeg greier å styre meg til IKM 1.jan...lever i håpet!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 jeg hadde EL rundt der omkring ja,men skal ikke teste.er gørralei å få neg tester.. symp har jeg uansett pga at det er det samme som tegn på TR,så den kan jeg ikke gå etter:-(
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde el rundt 18. des... Og det som KAN være graviditestssymptomer, kan også være pms Så jeg får vente litt til... IKM 2.1, så tenkte kanskje jeg vill prøve meg på en test nyttårsaften...
pusseluskan Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Venter med å teste...Bruker såååå mye penger på disse testen,både EL og graviditetstest...
ninobaby Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 sååå kjekt at det er så mange med el akkurat i den perioden da=)=) jeg har ikm 1 januar, å testet i dag med billigstrimler, den var negativ, har ikke symptomer da men ville bare prøve, har lest her inne at teste kan slå ut allerede 4 dager før ikm...håper at det klaffer for oss da....men om jegtester 1 januar så bør den jo være positiv da?? åhhr hater å vente hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå