Gå til innhold

Underenes tid er ikke over....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3,5 år med prøving sitter jeg nå med to graviditetstester som lyser "Gravid".

Dette etter 1 ivf med to påfølgende fryseforsøk, 1 avbrutt ivf (ingen befruktede egg) og nå en ivf med 3 egg inn.

Jeg skjønner ingen ting..... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe..skjønner du ingenting du da? jeg kan forklare...

du er graviiid:)))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehehehe...gratulerer..dette var velfortjent...det viser seg atter engang at en ikke må gi opp...det klaffer for de aller fleste til syvende og sist:))

massse lykke til!!!:)

Skrevet

dæven for en lang prøveliste du hadde da!!! ....dette har du fortjent!kan jeg spørre hvilke klinikk du hører til?:)

Skrevet

Gratulerer deg her også jeg :-) Det er fantastisk at du endelig er gravid.

Skrevet

GRATTIS!!!!! SÅ spennende! Tenk at det kan være alt fra 1 til 3 der inne!!!!!! HEIA; HEIA!!!!!!!!!!

Skrevet

humre humre.... og du som ikke trengte tester for å vite for sikkert?

GRATURLERER IGJEN!!

DET KAN IKKE ROPES FOR MANGE GANGER :-D

Skrevet

fantastisk!! Gratulerer,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.............. tror jeg vet hvordan du har det...... testet selv positivt i dag!!!! Lykke lykke til fremover, ta vare på deg selv. Dette vil gå bra :)

Skrevet

Så flott. Synes plutselig det var flere med positiv test her, nå. Håper vi andre henger på!!!

Skrevet

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner! Skjønner liksom ikke helt at de denne gangen er til meg :o)

Går dette bra, skal jeg sende en stor blomsterbukett til Dr. Lindenberg på Copenhagen Fertility Centre (gamle Nordica).

Skrevet

Gratulerer så mye :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...