Gå til innhold

Underenes tid er ikke over....

Anbefalte innlegg

Etter prøving i flere år, er jammen Storkfrøken gravid.

Etter mange år med prøving, og etterhvert lite aktivitet, er det nok kun veteranene her som vet hvilken merkedag dette faktisk er :o)

Er i dag 4+3 og hvis alt går som det skal denne gangen, er det 05.09.10 som gjelder.

God jul alle sammen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141183825-underenes-tid-er-ikke-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA :-)

Kjente at det kriblet i magen da jeg så overskriften. Er så utrolig glad for at du endelig er gravid. Dette var tidenes julepresang :-) Du var jo min mentor da jeg skulle i gang med mitt første forsøk for hundre år siden. Jeg er glad for at vi den gangen ikke visste hvor mye vi skulle gjennom før det klaffet. Unner deg dette over alt på denne jord :-)

Hei!!!

Det var fantastisk gøy å høre, Storkfrøken69. Er innom her av og til og har lurt på hvordan det går med deg. Det er veldig bra at du har stått på og ikke gitt opp. Det kommer du aldri til å angre på.

Lykke til med graviditeten! Dette skal gå bra!

Jeg har en jente på 1 1/2 år nå. Tenkte tidligere at det kanskje skulle bli en til, men jeg er ikke innstilt på det. Men skal aldri si aldri.. :-)

Annonse

Hei dere! Tusen takk for de utrolig varme hilsnene :o)

Jeg ser nå på mitt eget innlegg at jeg nok var litt euforisk da jeg skrev det. Klarte ikke helt å ha kontroll på fingrene mens jeg skrev :o)

Jeg mener jo ikke at det har vært lite aktivitet på prøvingen, det er her på BIM jeg kun har sittet på sidelinjen og fulgt med på dere andre.

Jeg hadde så lite håp i dag, at jeg bare slang meg på en test på toalettet på en cafe hvor jeg med min mann og svigerinne. Tittet etterhvert ned i vesken for å få bekreftet IKKE gravid - det ble mye blunking før jeg fikk stotret "Gravid-budskapet" til de andre, gitt :o)

Jeg håper dette kan gi håp til noen av dere andre slitere.

Det er mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åååå så fantastisk, gratulere så mye, du fortjenner dette virkelig over alt på denne jord :)

Sitter med tårene i øynene for deg og gleder meg av hele mitt hjerte på dine vegne.

Lykke, lykke til Storkefrøken69 :)

Gratulerer så masse - dette er jo bare steinkult etter så maaaaange prøvinger :-) Herlig :-)

Ja, dette gir virkelig håp for oss andre.

Du har klart det fordi du har vært så tålmodig og ikke gitt deg.

God Jul og Godt nyttår til alle sammen.

Dette var bare en skikkelig glad nyhet :-))))))))))))

Annonse

For en fantastisk nyhet!

Vi har fulgt deg lenge, og det er godt å se at det lykkes for gamle travere til slutt. Sliter litt selv med å få til nr to (første graviditet for meg).

Krysser fingre og tær for at alt går som det skal.

Gratulerer så utrolig mye, og kos deg masse med voksende mage!

Stor klem fra Vimssa og

YIPPPPIIIIIII !!!!!!!!

Dette var helt fantastisk :-))

En stor gledeståre trille nå nedover mitt kinn.... jeg er så utrolig glad på dine vegne.

Nå var det jammen meg din tur, og det har du vel fortjent. Gleder meg til å treffe deg på nyåret.

Stor klem fra meg og Isabella

Tusen takk for fantastisk hyggelige meldinger. Blir helt rørt, jeg :o)

Her går det nå i sprengende bryst, akutte kvalmeattakk og ekstrem tretthet. Noe kommer nok av progesteronen, men noe må da være graviditeten også....??!

Dette er helt uvirkelig! Klarer liksom ikke se enden på det.

Det er for godt til å være sant.

Dete går nok enda litt tid før jeg tør å slippe den store jubelen løs, men noen bittebittesmå jippier tillater jeg meg innimellom ;o)

Hei storfrøken69.

Må bare gratulere så masse. Kjenner selvsagt nicket ditt, og ble rørt når jeg leste dette. Du har jammen stått på og det står det virkelig respekt av! Dette fortjener du og jeg ønsker deg lykke til med svangerskapet. Jippi!!!

Hei storkfrøken! Tidligere "planlegger" her!

Gratulerer sååååå mye, vi er så utrolig glade på dine vegne! Dette var en fantastisk nyhet og jeg kan ikke forestille meg hvordan det må kjennes for deg som har holdt på så lenge! Ønsker deg og dine et godt nytt år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...