Mrs. Kaizer Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Guttene fikk en haug med like spill som skal byttes, og jeg tenkte å bytte alle i samme butikk slik at de får råd til hver sitt DS spill. Men jeg vet jo at ikke alle spillene er kjøpt i den butikken. Men så lenge butikken selger den varen som skal byttes, må vel det være greit??
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Om varene er forseglet og det er varer som butikken vet de får solgt så er det stort sett aldri noen problem å få det byttet
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Nei, det er ikke alltid. Samme kjede må bytte, men ikke bare hvis det er samme vare... Sambo fikk bjørn borg boxere i fjor, i feil str. Skulle bytte de i en butikk, men de ville ikke ta dem imot...selvom de solgte akkurat like. Men du kan jo prøve
*Rutletutt* Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Skader jo ikke å prøve;-) Er det samme kjede bruker det jo å gå greit, men er ofte verre dersom det ikke er samme kjede...helt opp til butikken, ikke noe de MÅ gjøre, faktisk har man ikke bytterett i utgangspunktet på noe, er faktisk bare butikkene som velger å være "greie" med kundene sine;-) Jeg spurte om å få bytte et Dyrberg Kern smykke i en annen butikk enn det var kjøpt i, i dag. Ikke samme kjede, men de solgte slike smykker - det gikk ikke. regnet i grunn ikke med det, men ville høre...hadde vært så greit å slippe unna å kjøre det stykke detvar til den butikken det var kjøpt....men desverre;-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå