Gå til innhold

Er det lov å bytte gaver i en annen butikk enn der det er kjøpt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttene fikk en haug med like spill som skal byttes, og jeg tenkte å bytte alle i samme butikk slik at de får råd til hver sitt DS spill. Men jeg vet jo at ikke alle spillene er kjøpt i den butikken. Men så lenge butikken selger den varen som skal byttes, må vel det være greit??

Skrevet

Om varene er forseglet og det er varer som butikken vet de får solgt så er det stort sett aldri noen problem å få det byttet

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er ikke alltid. Samme kjede må bytte, men ikke bare hvis det er samme vare...

Sambo fikk bjørn borg boxere i fjor, i feil str. Skulle bytte de i en butikk, men de ville ikke ta dem imot...selvom de solgte akkurat like.

Men du kan jo prøve :)

Skrevet

Skader jo ikke å prøve;-) Er det samme kjede bruker det jo å gå greit, men er ofte verre dersom det ikke er samme kjede...helt opp til butikken, ikke noe de MÅ gjøre, faktisk har man ikke bytterett i utgangspunktet på noe, er faktisk bare butikkene som velger å være "greie" med kundene sine;-) Jeg spurte om å få bytte et Dyrberg Kern smykke i en annen butikk enn det var kjøpt i, i dag. Ikke samme kjede, men de solgte slike smykker - det gikk ikke. regnet i grunn ikke med det, men ville høre...hadde vært så greit å slippe unna å kjøre det stykke detvar til den butikken det var kjøpt....men desverre;-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...