Gå til innhold

Ang Hcg

Endelig gravid igjen*klarforny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skal jo det stige gjevnt og trutt ettersom dagene/ukene går, så da lurte jeg bare på om det gikk ann å få kjøpt slike tester å ha til hjemme testing og? Ja kan hende jeg er veldig teit, men kontroll freaken som jeg er så hadde det vært fint og sett at Hcg'en stiger som den skal :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan

Har ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på om du vet hvor høyt det skal være i uke 5-6-7-8 osv ??

eller noen andre som kan svare meg??

Påforhånd takk

Skrevet

Jeg har kjøpt med den nye testen til CB med ukeindikator. Tok en forrige tisdag som viste gravid 1-2. Dvs, 1-2 uker siden befruktning. Tok en ny test i dag som sa gravid 2-3. Er idag 4+4. Tenkte kanskje å ta en siste test neste uke. Testen kan maks vise gravid 3+.

Er jo ingen garanti og gir deg jo ingen nøyaktige tall på hva hcg ligger på, men sier hvertfall at hcg stiger =) Syntes dette var en billig og grei måte å teste hjemme på i stedet for å dra til legen.

Skrevet

Ååå du er jo kjempe smart Håpefulle K<3 med spire :)

Den Amerikanske siden skriver at vi skal bli for opptatt over selve tallene så tidlig som til og med 7 svangerskaps uke, men bare at tallene stiger, så du kom med bare et kjempe smart tips der.

Løper på apoteket nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...