Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Så skal jo det stige gjevnt og trutt ettersom dagene/ukene går, så da lurte jeg bare på om det gikk ann å få kjøpt slike tester å ha til hjemme testing og? Ja kan hende jeg er veldig teit, men kontroll freaken som jeg er så hadde det vært fint og sett at Hcg'en stiger som den skal
anneman Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 heisan Har ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på om du vet hvor høyt det skal være i uke 5-6-7-8 osv ?? eller noen andre som kan svare meg?? Påforhånd takk
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg fant denne oversikten inne på en Amerikans siden, så ta en titt der http://www.conceivingconcepts.com/learning/articles/hcg_ranges.html
K ♥ tærten Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har kjøpt med den nye testen til CB med ukeindikator. Tok en forrige tisdag som viste gravid 1-2. Dvs, 1-2 uker siden befruktning. Tok en ny test i dag som sa gravid 2-3. Er idag 4+4. Tenkte kanskje å ta en siste test neste uke. Testen kan maks vise gravid 3+. Er jo ingen garanti og gir deg jo ingen nøyaktige tall på hva hcg ligger på, men sier hvertfall at hcg stiger =) Syntes dette var en billig og grei måte å teste hjemme på i stedet for å dra til legen.
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2009 Ååå du er jo kjempe smart Håpefulle K<3 med spire Den Amerikanske siden skriver at vi skal bli for opptatt over selve tallene så tidlig som til og med 7 svangerskaps uke, men bare at tallene stiger, så du kom med bare et kjempe smart tips der. Løper på apoteket nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå