Gå til innhold

Why? Lurer på hvorfor jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt ømme pupper siden sist TR? Er det andre som har opplevd det? Har ikke tatt graviditetstest siden dagen jeg fikk tr, men tok en EL-test som var negativ i går..(har ingen grav.tester) for er jo ikke vanlig å ha ømme pupper fra mens til EL. Her pleier jeg å få det etter el og frem mot tr..hmm.

Noen som vet om man kan få bivirkninger av bidronninggele? Har tatt det siden dag 2 i syklusen denne pp'en. Har ellers vært veldig oppblåst i magen, men kan vel kanskje komme av en usunn livstil i disse late dagene..forstår virkelig ingenting denne mnd :S er nå på dag 12.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellooo !

vel jeg hadde extremt vondt i pupene dagene før tr og etter tr og helt fram til jeg fant ut at jeg var gravid 2 mnd etterpå :D

kjøp g-test jeg tok selv en el test fordi jeg ikke hadde g tester men den slo ikke ut på meg , det var derfor det tok så lang tid før jeg fant ut at jeg var gravid :D og det med å vre oppblåst , jeg var kjempe oppblåst buksene var strammere , og jeg unne ikke skjønne hvorfor :D

kjøp en test :D

lykke til :D

Skrevet

Kan ikke helt tro at jeg kan være gravid, for da hadde jeg helt sikkert vært kvalm og..men har reagert på de ømme puppene og oppblåst mage. Har dessuten veldig synlige blodårer på puppene og, men det føler jeg egentlig hver mnd ;)

Så EL-testen slo ikke ut på deg altså, selv om du var gravid?? Og du trodde at du hadde hatt TR? Min var veldig kort og rar denne gangen, men slo ifra meg at jeg var gravid da.

Åhh..var på handlesenteret nettopp, men kjøpte ikke test fordi jeg bruker alt for mye penger på det. Og venter tester i posten om noen dager. Så får vel smøre meg med tålmodighet og vente til de kommer! Sukk...er verdens mest utålmodige tror jeg ;0)

Skrevet

Hihi... Jeg tror vi ALLE er verdens mest utålmodige i dagene før vi kan teste... ;) Lykke til i alle fall! *krysse fingrene hardt og godt*

Skrevet

Hehe..takk for det Sesilia :) ja er redd vi er mange her inne som ikke er spesielt tålmodige når det kommer til testing ;) tror nok ikke jeg er gravid, men er vel greit å ta en test når de endelig kommer i posten..håper det blir før nyttårsaften! ;)

Lykke til du også!! :D

Skrevet

Tok en CB pluss idag og en billigstrimmel, og begge var negative. Så da er det nok andre grunner til de ømme puppene og den oppblåste magen..men trodde vel ikke innerst inne at jeg var gravid da, siden jeg hadde blødning rundt ikm. Det positive med dette er jo at da har jeg hatt to mnd med 29 dagers syklus, i forhold til 35 dager som jeg hadde enkelte mnd.

Så får håpe det forsetter, og at det betyr at kroppen endelig normaliserer seg etter jeg mistet :) så får jeg krysse fingrene for at vi rekker å treffe en eggløsning når samboeren min kommer hjem fra jobb igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...