Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ja, dersom det er posesuppe som skal blandes ut med vann, og ikke en sånn frossen dings, går det helt fint!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Posesuppe ja, blandes ut i vann og melk:) takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Da skal jeg straks innta toro fiskesuppe til middag i dag, hehe... skal på seinvakt og svigermor kommer og lager middag til resten av familien. Jeg må nå starte ett nytt og bedre liv, og skal slanke meg ganske mange kilo. Og har bestemt meg for at veien å gå er strenge matvaner. Dvs jeg skal spise brød og middag, men gå betraktelig ned på mengden. Kutte NED på snopet i helgene og kutte ut brusen (Pepsi max). Også har jeg bestilt meg Zumba, hehe...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Og poenget, posesupper har få kcalorier! Hurra:) men spørs om jeg blir fort sulten igjen da:s
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 start dagen med havregryn ,da er du mett lenge og drikk masse vann slipper søt suget,prøver jeg å :-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Jeg hadde aldri i verden spist en suppe som har gått ut på dato for nesten et år siden! Hjelper ikke at det er tørrvare. Det er en grunn til at det står "best før" dato på posen. Æsj, kast skjiten!
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Bare husk på at det er forskjell på "best før" og "siste forbruksdato"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå