Gå til innhold

Noen gravide trøndere her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg e ei dame på snart 34 som venter mitt første barn i juli til neste år. Hadde vært så artig å blitt kjent med noen andre gravide. Jeg bor selv litt utenfor Stjørdal i Nord Trøndelag. Noen andre som bor i nærheten her inne som vil bli kjent og kanskje møtes? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ e trønder, men fra NAmsos :) Åsså e æ 22 :P

Skrevet

Hei du. :) E du langt på vei du da? Gratulerer med graviditeten forresten! :)

Bor du i Namsos og?

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr 2 i aug:-). Blir også 34 år, og bor noen få mil lenger nord enn deg:-)

Skrevet

Hei!:)

Så hyggelig da. :) Da har vi jo termin ikke så langt fra hverandre. :)

Litt lenger nord ja? Hvor da? Verdal?

Skrevet

E det gutt eller jente du har fra før forresten?

Skrevet

Hei:-). Bor i Verdal og har en gutt på snart 2 år.

Skrevet

Hei igjen. :) Sendte deg en priv. melding istedet.

Skrevet

Hei! Jeg bor i Trondheim, er 26 : )

Skrevet

Hei, Ingunn. :)

Gratulerer med graviditeten. :)

Har du barn fra før? Jeg har ingen. Mange symptomer da? Jeg e supertrøtt hele tiden og kvalm i perioder. Ellers går det ganske greit her. :)

Skrevet

Hei :) Jeg er 31, 6+6 på veg med nr seks, og bor på steinkjer..

Skrevet

Hei! Jeg er 28 år, førstegangsgravid, og bosatt i Trondheim. Ifølge BIM er termin 08.sept. Er ca. 5 uker.

Skrevet

Hei!

Jeg er 21 år og bosatt i Trondheim : ) er ca 5 uker.

Skrevet

Hallo damer. :) Så hyggelig at det e flere som ligger noenlunde likt i løypa. :)

Spennende tider vi har foran oss. :) E både litt skummelt og veldig veldig spennende. :)

Artig å ha noen å følge framover iallefall. Jeg kjenner ingen andre som e gravide akkurat nå.

Skrevet

Koss går det med dere forresten? Noen som e like trøtte og kraftløse som meg....? Helt ferdig jeg...bare lyst å sove hele dagen...

Skrevet

Hei igjen!

Takk det samme :D Nei, jeg har ingen barn fra før, så dette er jo veldig spennede og smått skummelt : ) Jeg har mistet en gang, og da var jeg kjempetrøtt og det prikket i magen, samt at jeg hadde vondt i ryggen og hadde litt ømme pupper. Mistet i 6.uke da, og nå er jeg 7 i morgen. Men nå er jeg helt annerledes i kroppen, og det er godt. Har en bra følelse på det hele denne gangen. Nå er jeg mest litt sliten på kveldene, og første dagen med full dag etter julefri var tungt kjente jeg, ble veldig utmattet. Ellers er puppene så ømme at her er det fingra fra fatet når det gjelder på romantikkfronten der. : ) Kvalmen er jeg spart for. Har snakket med et par jeg vet om er gravide, og ei ble dårlig i 3-4.uke, og hun andre i 9.uke, så jeg går liksom og lurer nå da. Men egentlig skal jeg ikke klage. Føler meg litt sånn uforskamma bra. Det skal jeg jo bare være glad for : ) Det blir vel tyngre tak senere i svangerskapet tenker jeg.

Ingunn : )

Skrevet

Heisann!

Jeg er 28, og rekker fylle 29 før jeg etter egne beregninger skal ha min første 11. aug! Bor i Malvik med sambo, og han har 2 fra før av!

Har ikke noe særlig med omangskrets her, da jeg pendler lengveis til jobben min, og flyttet hit etter at jeg begynte i den, så om det er flere som har lyst til å bli kjent, så er jeg gjerne med :)

Skrevet

Hei. :) Malvik e jo slett ikke så langt unna. :)

Ka du jobber med da?

Første barn du og ja. :) Spennende... :) Gleder meg masse! :) Det e helt uvirkelig... :)

Skrevet

27, venter mitt 2. barn, bor i Trondheim.

Er 9 uker på vei, termin 27 august ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...