den fabelaktige milly Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Sønnen min er snart 15 måneder, og jeg ammer fortsatt. De siste to månedene har har bare drukket av den høyre puppen, og den venstre har vært tom like lenge. Men nå virker det jammen som om jeg har fått tette melkeganger i den tomme puppen, det er hovent, rødt og varmt, og jeg føler meg syk. Jeg har prøvd med Syntocinon nesespray, varm dusj, håndmelking, og han har diet leeenge på den tomme puppen (lurte han til å ta den i halvsøvne), men det virker ikke som om det kommer noe. Jeg har akkurat fått resept på antibiotika, men legen var så travel at jeg ikke fikk snakke med henne... Sist jeg hadde brystbetennelse hadde jeg masse melk, og det var derfor relativt enkelt å tømme brystet. Men nå er det jo umulig ettersom det er nesten tomt for melk, klarer kun å presse ut noen få dråper. Er det noen her som har erfaring med brystbetennelse i en tom pupp...?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hei! Har ikke noe erfarig med slikt, men har du forsøkt å pumpe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå