Gå til innhold

jeg er blond, men lyst på lysebrunt hår.. og sist gang jeg skulle farge håret.. :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fra blondt til brunt gikk jeg til frisøren og sa jeg ville ha LYSEbrunt hår, med litt forskjellige striper i, noe lig. Jennifer Anitson striper. Men jeg fikk KULL sort hår :,( og stripene var under så man så det ikke.

Jeg vil farge håret hjemme selv, lysebrunt. og har mørk ettervekst (er av spanske gener).

HVORDAN GÅR JEG FREM?noen som kan anbefale farge og produkt? og evnt. en god hårkur? bruker føner hver dag..

Fortsetter under...

Skrevet

Da var du nok uheldig med frisøren din. Du bør møte opp hos en bra frisør og spørre om hva som er mulig, si at du har en dårlig erfaring.

Du er ikke blond, men mørk sier du. Men å farge bleket hår hjemme er ikke en god idè. Håret må behandles på en spesiell måte, hvis ikke kan det bli misfarget.

Som sagt, gå til en bra frisør og sjekk hva som er mulig.

Skrevet

Det er helt umulig å få et mørkt farget hår til å bli lysebrunt uten at du bleker det først.

Dersom du ikke gjør dette, vil håret i bestefall bare endre litt fargenyanse. I verste fall vil det bli enda mørkere.

Det er ikke anbefalt å foreta denne blekingen hjemme. Mange slike blekinger ødelegger håret, spesielt nå som du akuratt har farget det fra før!!

Du må være klar over at du kan måtte bleke håret over flere ganger for å få det lyst igjen, og i denne tiden kan du også få en nydelig orange farge på håret, dersom det er noe rødt i den fargen som ble brukt.

Min anbefaling er å gjøre alt dette hos en flink frisør. Det koster mer enn å gjøre det hjemme, men det er verdt pengene.

Lykke til :-)

Skrevet

Du kan godt farge håret noen nyanser mørkere enn din naturlige farge selv. Men alt som har med bleking og lysere hår å gjøre ville jeg gjort hos frisør.

Får du ikke det du bestiller (og betaler for) så klag og be dem gjøre jobben om igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...