Værinne Skrevet 28. desember 2009 #1 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er lenge siden jeg har vært her inne.. Litt trist å lese her igjen... Mistet jenta vår i uke 23 den 4. des. 2008. Fikk da påvist GBS, og har ved en senere undersøkesle fått påvist at jeg har større livmorhalsåpn. enn normalt. Har heldigvis en frisk og flott gutt, som blir 3 år nå i januar. Han kom til verden i uke 36+6. Mannen min og jeg er nå "klare" for å prøve og få et nytt barn. Jeg blir sydd igjen (får cerlage) neste gang. Gruer meg til et nytt sv.skap. Jeg vet ikke om jeg vil takle å gå forhåpentligvis i 9 mnd. med bekymringer, sykemelding, det å ikke kunne leve som normalt osv. Jeg trives med å jobbe, være aktiv (tener ikke, men farter litt rundt omkring), ake med sønnen min ute mm. Hvordan takler dere det som gjennnomgår slike sv.skap? Merker at jeg er "redd" for en slik brå endring i livet mitt........ men, ønske om et barn til er stort. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141182714-svak-livmorhalsstor-livmorhals%C3%A5pn-gbs/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå