Gå til innhold

Ta med snørrete baby ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille tryll har blitt litt snørrete, men virker i fin form ellers, ikke hatt feber eller hoste. Har så lyst å gå en tur i det fine vinterværet, men er sånn i tvil. Hva ville dere gjort?

Er det evt greit å ta henne ut i varm bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Det kan ha litt å si.

Om vi hadde ventet til gutten var snørrfri, ville vi ikke gått ut ofte. Om allmenntilstanden er god, tar vi han ut som vanlig. Han har vært mye tett i nesen siden han var 2 mndr gammel, fikk beskjed om at det var helt normalt.

Skrevet

Vi har ei på 7 mnd og hun sover ikke inne på dagtid. Det er helt umulig. Så hun må legges ut i vogna for å sove. I dag er hun tett i nesa men sover ute i 8 minus. Ikke noe koselig, men hun tåler det nok greit. Ingen feber eller noe. Vi har gjort det før. Men blir det kaldere får jeg ta henne inn.

Nedi vogna er det så lunt og fint. Ta gjerne et teppe over vogna slik at barnet ikke puster inn så mye kald luft.

Skrevet

Hehe ja det glemte jeg å si. Hun er 6 mnd hvert øyeblikk. Og her er det 5 minus idag.

Skrevet

8 minus i går...det var på grensa. I dag er det 14 og da ligger snørrbaby inne. Hun sover ikke like godt, men det får bare være. Tror 8 minus var min grense når hun er forkjøla he he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...