Checkit Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 5+1 og har så sinnsykt mensen vondt i magen. Ikke konstant, men går veldig i bølger. Har lest at det er helt normalt, og jeg er ikke stressa på det. Men noen som har erfaring med når det går over?
K ♥ tærten Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 4+4 og sliter med det samme, spesielt om natta. Skikkelig menssmerter. Vet desverre ikke når det går over...
Mustimus Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg også! Hatt det ett par dager til og fra.. 6+1 nå.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hei hei >D jeg er snart 9 uker på vei og sliter enda med det ikke så myee som før men har det enda klem
Checkit Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2009 Godt åøre at det er flere i samme båt...! Da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet på at det hår over....og når dette går over så kommer det vel andre "plager".... Men satser på at det virkelig er verdt det uti august en gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå