-68mamma Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Denne syklusen er helt sprø...lurer på om det er aborten som føkker opp systemet. Jeg har fått positiv EL-test 4 ganger denne syklusen allerede, på dag 14, dag 19, dag 22 og dag 24 !! Og jeg tror ikke jeg har hatt eggløsning noen av gangene, ingen murring eller slim eller andre tegn på EL. Hva skjer´a ? Er det kroppen som prøver og prøver og ikke får til å slippe egg ? Og hvis det er slik, hva skyldes det ? Hadde jo ikke oppdaget dette hvis jeg ikke hadde testet hver dag i syklusen, det er jo helt merkelig. Flere som har hatt det slik ? Hver gang jeg har fått positiv test, har den bare blitt positiv bare én dag - og de pleier vel å bli positive ett par dager på rad ? Hvorfor har jeg så kort LH-stigning ?
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hei 68mamma. dessverre har jeg ikke noe svar til deg,annet enn at kroppen er svært så finurlig og vanskelig til tider å forstå. Håper det går greit med deg etter aborten. Tenkt mye på deg etter den vanskelige tiden. Særlig siden vi er på samme alder. (Jeg er 40)Opplevde selv en SA i 10 uke i sommer. har hatt reg mens etter dette,men vet ikke ang EL. Ønsker deg iallefall masse lykke til. Håper spira sitter snart slik at du kan starte på det nye året med baby i magen;))) Varm klem fra meg som er inne i 25 PP
-68mamma Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Tusen takk for varmt og koselig svar ønskeross :-) Jeg føler meg storforlangende og bortskjemt som er utålmodig etter bare et halvt år med prøving, jeg vet jo at det kan ta laaaang tid når man er i vår alder. Ønsker deg lykke til også - du skal det blir vår tur veldig snart ! :-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Kjære -68mamma! Jeg svarte deg på tråden oss over 30 jeg Ta det med ro, kroppen trenger litt tid etter at man har mistet, hormoner er litt ute av lage en liten stund etter. Gi deg selv litt tid og en pause til å hente deg inn igjen! Jeg er sikker på at det blir din tur igjen. Stor klem fra
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Hei du, jeg har opplved 2 SAer, og begge gangene har eggløsningene vært rare en stund etter. Jeg har ikke brukt el-tester, men har sett det på andre ting - enorme mengder el-slim dag 8-12, og 15-18, så helt tørr. Men når mensen har kommet, viser det seg at el ikke var før rundt dag 21. Det går seg til. Før jeg hadde SAer merket jeg aldri noe til EL på noe sett, så ting endrer seg. Masse lykke til med ny spire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå