Gurine Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Lurer på om jeg og sambo kommer til å fortsette sammen. Jeg er så usikker på forholdet og hva jeg har lyst til for tiden, vi sliter, og jeg sliter med manglende følelser.. Kommer det til å bedre seg? Vi har jo tre barn sammen... Jeg er født 18.11.75 Sambo: 04.02.75
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 hei, jeg merker veldig godt at du er usikker, og for meg kjennes det som ut som du er litt nede, altså at ting er litt tungt og trasig om dagen... Føler at dere investerer veldig lite energi i hverandre...og tar hverandre veldig for gitt...viss du tenker deg et liv uten han, hvordan føles d da? er sånn jeg tenker innimellom når jeg er sliten og lei av mannen min...men jeg kan ikke se for meg livet mitt uten han, for jeg er gla i han og barnet mitt.. Jeg kan desverre ikke si om d blir sånn eller sånn, for det kommer veldig an på valgene du tar i tiden fremover...men jeg føler en endring..enten til det bedre eller et brudd..for jeg ser deg lykkeligere ved sommerstid enn jeg gjør nå... Håper det ordner seg for dere... klem...
Gurine Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Ja du har nok helt rett, jeg er veldig sliten om dagen, og veldig langt nede. Går til fastlegen for samtaler og behandling for depresjon, men føler ikke at det hjelper stort enda. Og så sliter sånn på hjemmebane i tillegg. Veldig usikker på hva jeg vil, men vil liksom ikke helt ta noen avgjørelser før jeg er mer "oppe" igjen heller på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå