Gå til innhold

Måtte avbryte mitt 3. IVF forsøk - GRAVID på "naturmetoden" :-) :-) :-)!!!!!

♥ gammel [p]røver ♥ venter 2!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Nå håper jeg at jeg kan komme med en solskinnshistorie som varer :-)! Etter 2 IVF forsøk hvor jeg ble gravid på begge, men mistet i uke 13 og 5-6, var jeg i gang med nesespray for mitt 3. og siste forsøk på Hausken ca. 11. - 15. januar 2010.

Jeg skulle ha startet med sprøyter i dag mandag 28.12, men onsdag 16.12 fikk jeg POSITIV DIGITAL CB TEST!!!!!!! Så nå har jeg sluttet med spray og er trøtt, tissetrengt og i perioder småkvalm :-)! Jeg går på blodfortynnende, Cyclogest og Predesilon som jeg skulle ha brukt etter egginsett i januar 2010. Har tatt to digitale tester etter den første, og den siste tok jeg i dag og den viste " 3+" (uker siden befruktning) nesten med en gang, og det er jo bra med tanke på at EL testen ble positiv søndag for 3 uker siden :-)!

Nå håper jeg at spiren klorer seg fast i 7 1/2 måned til - har jo hørt at alle gode ting er 3!!!!

Jeg fester sikkerhetsbelte i sofaen her inne - IGJEN!!!! Denne gangen SKAL jeg sy meg fast i trekket med ståltråd :-)!!!! Jeg rekker akkurat å bli 41 år før babyen blir født - over 4 år etter vi satte i gang med prøving på nr. 3!

Klem fra en LYKKELILG (og litt bekymret)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg håper spiren sitter denne gangen. De sier jo at sjansene er bedre uten manipulering, så jeg krysser fingrene for deg!

Jeg vil selv også rekke å fylle 41 før termin, så vi er i samme båt aldersmessig, men jeg er fullgått 17 uker nå, og spent på ultralyd i begynnelsen av januar.

Gratulerer! Dette var morsom lesing, og for sikkerhets skyld, så hell på med litt superlim i sofaen også ;)

Skjønner godt at du er bekymret, men denne ganger er jeg sikker på at minien sitter! (Våger ikke annet når jeg har sagt det, vettu ;))

Gratulerer så masse, det er så deilig å lese at du endelig har lykkes.

Enda bedre er det at "voksne" mødre får sine etterlengtede.

Vi prøver også på nr 3(4), vår lille gutt nr 3 døde i uke 30, så lykken med nr 3 ble ikke langvarig. Det er nå 9 mnd siden, og føler jeg begynner å bli klar for å starte opp på nytt.

Er like "ung" som deg og blir ekstra glad når jevnaldrende tester positivt :o)

Ønsker deg masse lykke til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...