♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Måtte det bare bli for alltid denne gangen! Jeg har hatt to IVF forsøk på Hausken hvor jeg ble gravid på begge, men mistet i uke 13 og 5-6, siste gang i slutten av oktober 2009. Jeg begynte med nesespray 10.12 for mitt 3. IVF forsøk på Hausken i januar 2010 da jeg 16.12 fikk positiv CB graviditets test!!!! Så da blir det ikke sprøytestart i dag allikevel. Jeg koser meg med trøtthet, tissetrengthet og småkvalme for de tegnene var fraværende forrrige gang! Sitter på jobb nå (nattevakt) og skal prøve å slappe av og sove litt når det er stille :-)! Nå krysser jeg fingre og alt jeg har for at vi ender opp med en frisk baby i slutten av august 2010! Da rekker jeg kanskje akkurat å bli 41 år før babyen kommer, over 4 år etter vi begynte å prøve på nr. 3...! Lykke til alle dere andre, jeg sender overskytende babystøv i deres retning! Klem
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Ååå, gratulerer så mye, ønsker dere masse lykke til! Du får tenke at alle gode ting er 3, så denne gangen skal det nok gå bra! Mottar gjerne så mye babystøv som mulig. Har ikm den 30. men er nok redd for at tante kommer for jeg har spottet litt igår og idag, sukk. Hva er det den nesesprayen du snakker om gjør?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Herlig !! Gratulerer kjempemasse ! Kos deg masse med magen din, håper jeg følger raskt etter.... IKM ca 30.12., men syns jeg kjenner litt andre ting i anmarsj... jaja.. )
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Hmmmm.... ble anonym plutselig... :-o hehe
67-modell Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer så mye, sender deg alle gode tanker!! Håper dere lykkes denne gangen! Det gir håp å høre at det går an å bli gravid...
Hillbillie Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer så mye!! Flott å se at det faktisk er noen som blir gravide, gir håp til oss andre også.. Lykke til med svangerskapet og kos deg masse!!!
småeinsteins Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Så supert! Krysser alt jeg har av lemmer for at det skal gå bra denne gangen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå