Gå til innhold

El etter SA???

Opsideisi-j5år+litefrø<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA for 15 dager siden,, har ikke vært hos legen, var bare 4+5 uker, så regner med kroppen ordner opp selv,, fikk så utrulig mange forskjellige råd om å dra til lege eller ikke.... Har idag bestillt meg Gtester på nett,, tenker jeg skal teste meg når jeg får di, bare for å se, om d er rester igjenn fra graviditeten... men, d er jo billigstrimmler da... kan d bli feil da?

Jeg har jo også lurt fælt på når jeg kunne vente å få EL å når IKM er etter SA,, men når kjennes d veldig ut som jeg har EL,, pleier å kjenne d ganske godt... fikk også ganske masse ELslim igårkveld...

Er d vanlig å få EL som normalt etter en SA, (som om d skulle vært mensen)??

Hvis jeg har EL nå, betyr d at kroppen har ordnet opp, å at d ikke kan være rester etter SA???

Er sååå utolmodig.... vil bare blir gravid igjenn med en gang,,,, Depper litt pga av jeg mistet, å enda værre når jeg fikk høre i går at søskenbarnet mitt skal ha baby,, ca4 uker før jeg hadde termin... blir så sjaluuu! :( men unner henne d da.... men ekkelt å tenke på at jeg og egentli skulle hatt termin nært henne...

jaja,,, vi får d vel til vi og... prøver å være litt avslappet til d,,, men d er vanskelig!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Opsideisi:)

Kan ikke svare deg på det du lurer på. Men forstår veldig godt. jeg hadde også en SA for ca 16 dager siden. Veldig tidlig ,men trist alikevel. Min vanlige veldig regelmessige syklus er helt på bærtur. Hadde EL slim lille julaften men skulle ikke ha EL før igår. så vet ikke når jeg har hatt EL. Derfor vet jeg heller ikke når den egentlige IKM er..

Men det positive er at jeg snakket med en venninne som er lege, hun sa at jeg ikke trengte å ha en pause pp fordi det var så tidlig. Kroppen har nok ordnet opp selv. Og at i noen tilfeller blir man raskt gravid etter en SA, kroppen er liksom instilt på det.

veldig trist å høre at du mistet og skjønner veldig godt hvordan det føles.

Ønsker deg lykke til videre og håper spira fester seg fort igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...