Gå til innhold

Til de som har kjøpt Stonz. Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe stonz til jenta mi, men er veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal velge til henne. M eller L.

Hun er 11mnd og jeg målte foten hennes i stad til ca 11cm.

Er det noen som vet hvilken størrelse som da er best å kjøpe?

6-18mnd eller 1-3år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt 1-3 år og Poden er 9 mnd. Stor på føttene Vet ikke hvor lang han er på føttene nå, men sokkene hans i 19-21 er for små...

Skrevet

Jeg har ei jente på 10 mnd. Kjøpte 6-18 til hun, og de passer bra. De er store enda, så hun kommer nok til å ha de en stund:)

Skrevet

Ok. Takk. Jeg bestilte M jeg(6-18mnd) så får jeg se åssen de passer. I verste fall kan jeg jo sende dem tilbake om det er for gærent.

Skrevet

Jeg har str 6-18 mnd til snuppa mi. Hun bruker 19-21 i sko, og jeg synes hun har litt å gå på før skoene er for små. Hun er nå 10 mnd og jeg regner med skoene vil holde i noen måneder til. Synes det er greit at de ikke er for store akkurat nå, siden hun liker å gå litt rundt med hjelp.

Jeg er veldig fornøyd med dem, og hanskene også, så de kan anbefales. De er supre til å få over en brettet og tykk varmedress-arm, og enkle å feste godt.

Skrevet

Jenta mi bruker 19-21 i sokker. Så da blir det sikkert riktig størrelse.

Jeg kikka på de hanskene og luene også. Men synes kanskje de var litt dyre. Men de er kanskje verdt prisen sin?!

Skrevet

De er ganske dyre ja, så det var greit at det var svigermor som betalte for hanskene her i heimen:)

Det er mulig det finnes like hansker på markedet som er billigere, og sikkert kjemepegreie, jeg kom bare over disse i farten og gikk for dem. Det som er så fint er at de er ganske vide og de to snøringene gjør det greit å få dem til å henge på. Og de er varme og gode. Men gjenstår jo selvsagt å se hvordan de fungerer når hun blir enda mer aktiv:)

Jeg kjøpte ikke luen, var redd det ville bli litt "overkill" med å matche alt. Og har troen på de luene som dekker både hodet og halsen, spesielt nå som det er så kaldt.

Den "vanlige" luen vi bruker ellers, er en slik med navnet på. Hvis det er ukjent for deg og kan friste, har de noen kjempefine her: http://www.scandinavianlife.no

Bare et tips litt på sidelinjen:)

Håper skoene passer. Det var veldig rask levering, så du får dem nok snart.

Skrevet

Husk hvis du skal kjøpe det vinterforet til så blir skoene en del mindre.

Vi bruker 6-28 mnd på jenta på 12 mnd og de passer igrunn akkuratt nå med foret.

Forresten ang. pris så tror jeg ikke de ble så dyre som det først så ut, disse sparte meg for å måtte kjøpe både sko, vinterstøvler og gummistøvler til henne i barnehagen :)

Skrevet

Det skal selvsagt være 18, og ikke 28. Og jeg savner fortsatt en redigerings-knapp her..

Skrevet

De hadde jo fine luer der ja:-)

Jeg kjøpte ikke det innlegget til støvelen. Linerz var det vel det het. Tenkte jeg skulle se åssen det ble med raggsokker oppi der.

Skoene fikk jeg etter bare 2 eller 3 dager. De er jo kjempe søte da:-)))

Og de passet fint. Litte granne og gå på også. Kan tenke meg at de hadde blitt akkurat med linerz oppi sånn som hos deg Maya.

Jenta her går ikke ennå. Vet ikke åssen de skoene er når de begynner å gå??For det er jo ikke noe støtte i dem.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd hittil. Kjempe kjekt at man kan snøre inn 2 steder så de ikke detter av føttene hele tiden, sånn som mye annet gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...