Gå til innhold

Babygym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og kikker på nettet etter babygym/leketeppe. Ser på finn.no for å få litt ideer.

Men, er det noen der ute som har noen favoritter? Hvorfor liker du den? Noen du ikke liker? Hvorfor?

Sitter også å kikker på ebay, men tror jeg søker på feil ord for jeg får lite treff på det jeg ser etter. Tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi hadde denne fra Tinylove: http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=555877&b_kid=555840

Men ser den er dyrere her enn der vi kjøpte den, tror vi betalte 699 for den. Er veldig fornøyd med den.

Det som er greit med denne typen er at stengene kneppes fast i teppet, da kan babyen ta tak i de uten at de velter hele gymmen. Jeg hadde også et sånt stativ som bare settes over babyen, men tok ikke lange tida før han tok tak i stengene og velta hele gymmen over ende.

Skrevet

vi har en fra Fisher price, synes den er fin, helt enkel men med muligheter til å bytte ut delene etterhvert som guttungen vokser og trenger nytt innputt. denne fikk vi av søstra mi så vet ikke prisen

Skrevet

Vi hadde også en fra Tinylove, den kunne brukes på 3 stadier. Masse fine farger og lyder, morsomme figurer å dra ned og bite på, spennende ting å ta på og peke på på selve teppet. Hørte med speil og musikk som du slo eller sparket på.

Skrevet

Har aldri brukt det jeg.. Ser ikke poenget, de skal jo ikke ligge på ryggen når de ligger på gulvet.

Annonse

Skrevet

Det er da de fra Tinylove er så greie, de har fargerike tepper og "aktiviteter" på selve teppet som oppmuntrer til å ligge på magen.

Men de trenger stimuli om de ligger på rygg også, så jeg syns ikke en babygym er helt bortkastet. Gutten min har to av lekene som favorittleker enda, 1 år gammel.

Skrevet

babygym irriterer barna fordi de ikke får putte lekene i munn. teppe på gulvet med løse leker er det beste, for da kan de ta på de og putte de i munnen.. dette sa helsesøstera til meg sist jeg var der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...