Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Prøver igjen, ser du virker flink, lyst å lese av meg litt? Hadde blitt kjempeglad om du ville ta deg tid til å hjelpe meg litt:) Jeg har truffet en mann som jeg har fått sterke følelser for, jeg lurer på om du kan se om han er noe jeg bør satse på eller om det ligger noe der, evt hvordan blir framtiden min? Hilsen en vannmann født 1985
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hei, jeg føler deg veldig forelsket, og det virker til at du er veldig lykkelig... MEN, som jeg sier til mange andre her, jeg kan ikke "bestemme" fremtiden, og ting endres underveis og etter de valgene man tar...Jeg ser for meg at du kan bli lykkelig med denne mannen men jeg kan også se for meg at du kan treffe andre som du passer med...virker som du lett tilpasser deg de du er sammen med og er veldig omgjengelig på en måte, jeg får en følelse av at du er en person som er likt av alle, og som stort sett er veldig positiv... kunne tenkt meg å hatt datoen til deg og typen om jeg skal se spesifikk på dere to..d er ofte lettere da... Har du forresten en liten gut? ser for meg en gutt på et par år nemlig...viss du ikke har det så er d nok en gutt som kommer om ikke så altfor lang tid... send meg gjerne litt mer opplysninger så skal jeg se mer...
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hei! tusen takk for svar:) Veldig snilt av deg.. Jeg har ikke en gutt, men en liten jente som stadig sier at hun skal få en lillebror:) Dato til oss; 30.01.85, han er jeg usikker på Men han er født 76. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå