Gå til innhold

Da tror jeg at jeg er klar til dyst snart :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en fantastisk deilig desember uten babymas og tanker! Eller..litt tanker blir det jo alltid, men har verken tempa eller testa eller noe.

Meeen..nå er jula over, så nååå har jeg fått hvilt kropp og sjel litt. Skal nekte megselv å stresse mere nå da.. Bare se hva som skjer, og bestille time til utredning utpå nyåret...en gang...når det passer.

Men ikke sant..Så klart blir jo lille meg litt tuslete i hodet når hu ser på kalenderen og teller litt dager. cd 46! Og har fryst no så innmari siste dagene. Hjelpes. På julaften trodde jeg at feberen hadde kommet og tatt meg :-| Men målte og lå "bare" på 37,77 *C. Og sånn har den vært siste dagene.. Hmmmm..ta en test kanskje? Snart? Tja..får se. Hehe.

Men har aldri i min tempeperiode på noen måneder opplevd så høye temper... Kan jo så klaaart vært at jeg rett og slett er sjuk da! Hehe. Føler meg ikke dårlig bortsett fra frysinga. Iiiiskald og hakker tenner..men koooker i trynet. Så..i natt blir det pysj!

Anyway.. Tadaaaa!! Da lader vi opp til et nytt, spennende prøveår!!

Bare noen dager igjen med "fri" nå :P Hehe. Neida..blir nok aldri så stressa igjen, som jeg har vært. Rett og slett slitsomt har det vært. Var såå mye mer deilig å være på samme planet som min kjære igjen. *smelt* Tror jeg elsker han mer enn noen sinne nå :)

Hepp hepp, alle! Lykke til!

Romjulsklem fra meg!

(p.s. beklager alle, gjentagende "men" opp over innlegget..huff..orka ikke rette på det..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow Drømme stress-less :)))))

CD 46????? Herreguuuuuuud - jeg hadde brent av en test for lengst!!! Lykke, lykke til - håper du er gravid da, hehe :)))

Stoooooor romjulsklem tilbake :D

Skrevet

Godt å se at du er tilbake med godt mot!! :) Jeg har savnet lille morsomme deg, dine innlegg har liksom vært lyspunkt i dagen.. :)

Men nå skal jeg krysse alt jeg har av mulige ting å krysse (til og med fjernkontroller o.l) for at det har eller veeeldig snart klaffer for deg!!!

Selv vandrer jeg snart over til 2 tri, er 11 fullgåtte uker i dag, så jeg begynner snart å virkelig tro at det sitter... :)

Slapp av, og ikke stresse hørtes godt ut!! Hold på den! :)

Stor klem

Skrevet

Koselig å ha deg tilbake her inne! :) :)

Skrevet

Takk, jenter :)

Blei rett og slett for mye den der prøvinga...var enig med meg gubben og. Stress er ikkje bra! Hadde så mye aent å styre med i tillegg til babygreiene. Og gang på gang på gang siste månedene har nyhetene kommet ut om nygraverte damer rundt oss som ikke har prøvd litt engang!! *pang*pang*paang* Nei....huff... Er liksom ikke måte på hvor lett gravide alle andre blir for tia.

Men har innsett at jeg kan ikke gjør noe fra eller til bare meg. Beste jeg kan gjøre er å ta vare på megsjøl! :) Og det har jeg prøvd på... spist masse good mat...spist julegodter når jeg har hatt lyst på. Brus! Å herlighet alt det brus jeg har drukket! ...men vekta viser 5 kilo mindre :| :D Weee!! Så..der ser dere damer hvor skadelig stress kan være! Slutta å stresse og tok av 5 kilo før jeg fikk sukk for meg! (kjempegøy :D)

Bare noen kiloer til nå så. Skulle komt meg ned 10 kilo til da...allerhelst.. Men 5 til så er jeg fornøyd :) Tenkte DERSOM det er pco som herjer systemet mitt, så vil det sannsynligvis hjelpe å gå ned i vekt... Og det er så mye enklere hvis vi skal til utredning å si at "har allerede tatt av meg x kilo!" istedenfor å måtte vente noen måneder til på at JEG slanker meg :-| Nei...huff. Skader nå uansett ikke da.

......ser jo at jeg ikke har vært her på ei stund da.. Maaaasse å fortelle :P Hehehe...

Men! 5 kg ned!! Wohoo!!! :D

Skrevet

Håper det klaffer for deg også Drømme stress-less. Den mnd jeg stresset ned - ble jeg gravid etter et års tid prøving. Anbefales :)

Hva med akupunktur? Nei, du ser hva som passer og hva som stresser deg minst. Vikti å stresse ned! (sier hun som skal til legen i morgen pga hjertebank og søvnløse netter)

Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...