mamma til gutta boys! Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 jeg spurte om noen forslag lenger ned her.. og vi har nå egentlig bestemt oss for et guttenavn og et jentenavn. Jeg har en sønn som heter David Nathaniel, og de to navnene vi har valgt er Dina og Dennis men jeg skal ha dobbeltnavn... Hva passer??
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Dennis Emilio Dennis Emilian Dennis Leander Dennis André Dennis Lexander Dina Natalie Dina Helén Dina Isabell Dina Melissa
Hvitkløver2020 Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Dina Marielle Dina Pernille Dina Petrine Dina Andrea Dina Camille --------------- David Alexander David Andre David Mathias David Crisander David Carosander
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Dennis Olíver Dennis Emilian Dennis Sofian Dennis Mateo Dennis Livius Dennis Emilio Dina Sophie Dina Leana Dina Noelle Dina Olivia Dina Caroline
Miranda C Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 David Nathaniel var pent Det er Dina og Dennis også! Dina Louise Dina Nicoline Dina Isabel Dina Madeleine Dina Josephine Dina Olivia Dennis Elian Dennis Christopher Dennis Andreas Dennis Sebastian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå