mamma i vest :) Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 eg hadde en blødning i går kveld, og det har fortsatt litt i dag/kveld - ikke noe smerter... men har vert lite symtomer på graviditet i det siste når eg tenker meg om - har vert ganske stresset siste tiden så har ikke helt rukket å kjent etter heller, så nå er jeg selvsagt livredd for at jeg holder på / eller har mistet. Er 7+6 Skal kontakte legen i morgen, men noen som har opplevd lignende der det har gått bra?
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Hei! Kan nok berolige deg litt ved å si det er maange i samme båt som deg..Jeg er selv en av de og har blødd et par dager i uka,alt fra friskt blod til bare sånn rød/brunt.. Jeg er nå 7 uker.Blødde litt frisk blod juleaften og i dag morges. Har ikke hatt noen smerter utenom litt på julaften på venstre side av livmoren.. Litt småstikninger.. Jeg ringer i morgen og ber om en time for å få en prat med legen min. Du kan jo gjøre det samme bare for å ikke bli så betenksom ang denne småblødningen,som alle sier er normalt.......som vi alle aller helst skulle ha unngått å sett.. Hi hi!
mamma i vest :) Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 ja jeg ser at vi er mange som opplever dette, men når en leser om de som har blødninger resulterer det jo ofte(?) med en SA - derfor er eg veldig bekymret nå ... men tusen takk for svar og roende ord Håper alt går bra med oss begge da.. skal kontakte legen min i morgen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå