silkeføre Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Må ærlig talt innrømme at jeg begynner å bli litt bekymret. Med førstemann måtte jeg bytte til gravidebukser allerede i uke 10, da hadde jeg gått opp 3 kilo. Nå er vekten konstant og buksene sitter nøyaktig som før. Trodde magen skulle komme raskere nå enn i 1. svangerskap?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Noen får mage raskere med nr 2 enn med nr 1, og andre ikke.. Selv hadde jeg ikke mage med nr 1 før midt jeg nærmet meg uke 23, tror jeg.. Nå er jeg 11 uker, og er veødig oppblåst til tider, så magen står rett ut og jeg ser høygravid ut (hadde veldig liten mage da jeg gikk høygravid sist). Så det er ikke unormalt at magen ikke kommer enda..
M&O+1 Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jepp. 11+5 her,og det er ikke mye mage her heller ... veier også ca 2 kilo mindre enn da jeg ble gravid. Forrige svangerskap viste den ikke skikkelig etter uke 20, så den kommer nok denne gangen også tenker jeg
funky Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er gravid med nr to nå, å jeg har ingen mage! De som har fått mage, er nok bare d at de er oppblåst! Husk at den lille bare er noen få cm! Livmoren er ikke så stor enda at d kan vises på den måten, så d er helt normalt! Jeg er 11+2 å livmoren er enda ikke kommet over "skambenet"! Så da blir d heller ikke noe mage!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Er 11 uker idag og jeg har fått mage ja, men det er bare luft. Føler meg ikke akkurat jentete for tiden he he Kjenner ikke livmoren enda heller, men håper den kommer snart
superspent75gravid Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 hei, jeg er andregangsgravid, og er i uke 11+5 i dag. Jeg har ikke antydning til mage, og veier akkurat det samme nå som da jeg ble gravid. Sånn var jeg sist også, så bare trøst deg med at det sikkert ikke er deilig å bli for stor og tung heller;))
vimsa .-) på overtid Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 sånn har jeg det også... rart.!!! men alle svangerskap er vel forskjellige da....
vårbarn2013 Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har pent lite mage og er i uke 11 + 3. Hadde mye luft i magen tidligere men det har begynt aa gi seg saa naa er det egentlig bare naar jeg har spist at jeg ser gravid ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå