Gå til innhold

Hvordan er det med blødninger...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser her inne at det er flere som blør tidlig i svangerskapet...

Jeg testet svakt positivt for to uker siden,men samme kveld begynte jeg å blø. Blødde skikkelig i to dager og har siden blødd litt hver dag.

Tok i dag to nye tester som viste at jeg er gravid. Denne gang en MYE sterkere strek. Tok også en digital som viste gravid. Men jeg skjønner ikke helt dette,jeg blør jo ganske mye enda...

Har jeg mistet, og hvor lenge kan testene vise positivt etter å ha mistet? Og noen som vet om det er vanlig å blø sånn i starten? Forrige svangerskap blødde jeg ingenting! Ifølge siste mens er jeg 7 uker på vei.

Setter utrolig stor pris på svar og synspunkter fra dere!!!:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Det er mange som blør tidlig i svangerskapet. Ofte er det ingenting å bekymre seg for. Jeg vet at graviditetstestene kan bli positive i en god stund etter en eventuell abort. Jeg blødde selv i noen dager da jeg var 6+3, og jeg fikk en UL time på sykehus da jeg var 7+3, jeg var rett og slett livredd for å ha mistet.. Men alt stod bra til inni magen! Jeg fikk beskjed om at jeg hadde en lettblødende livmorhals. Fant mye om det på nett faktisk. Kanskje er det det du har?

Men synes du kan få deg en time hos legen i morgen, det er grusomt og gå rundt å bekymre seg:(

Ønsker deg lykke til, håper alt står bra til med den lille:)

Skrevet

Så flott at alt gikk bra hos deg!!:)

Jeg har også hørt at gravitest kan være positiv lenge etter at man har mistet men visste ikke at den kunne bli sterkere positiv etterpå som i mitt tilfelle...Tror jeg må komme meg til lege å få sjekket det!

Tusen takk for svar Topsecret86!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...