iok med sønn <3 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Heisann Jeg bor da i Ålesund og har allerede sett ei anna her inne som har termin nært meg Jeg får augustbarn, og ser frem til trilleturer, kanskje med noen nye venninner? Fortalte foreldra mine at jeg var gravid på julaften De ble veldig glad Pappa og stemora mi har ventet leeeeeeeeenge på å bli besteforeldre (dette siden sønnen hennes er over 30, men ikke har slått seg til ro enda...) Noen som har fortalt sine?
marihøne_1986 Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 jeg er fra Ålesund! har termin i juli!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Sniker meg inn fra 2 trimester... Er fra Giske Kommune selv... Vi har planlagt første BIM-treff den 6.Januar på Lyspunktet i Ålesund.. Ser frem mot å møte dere
*Mo9cA* Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg er også fra Ålesund og har termin 2 september. Tror nok jeg kommer til å drøye litt før jeg begynner å gå på treff, men gleder meg til å se dere litt senere:-))
Lirgen Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Hei, jeg har termin helt i slutten av juli og er ifra Ålesund :-) Vi fortalte familien på juleaften og alle ble kjempeglade!! så julaften kunne nok ikke vert bedre :-)
iok med sønn <3 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2009 Så kjekt at det var så mange Det liker vi! Jeg vet vel egentlig ikke helt termin... har prøvd flere terminkalkulatorer så det er 17. august eller 21. august Så rundt der en plass Koslig at dere skal møtes på lyspunktet da. Jeg er nok ikke helt klar for slikt enda... siden jeg ikke er så langt på vei... Hvor gamle er dere da? Jeg er 25
Lirgen Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Jeg sku gjerne vert på lyspunktet over nyåret,men blir vel rundt i slutten av januar jeg kan begynne og slå følge,skal flytte fra Drammen til Ålesund igjen så blir noen hektiske uker nå over nyttår :-) Jeg er da 23,blir 24 i mars. Mitt første nurk dette her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå