Gå til innhold

plutselig skikkelig mens smerter

vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

har ikke hatt det så langt i svangerskapet. det kom i formiddag... først i ryggen og etterhvert også i underlivet, blør ikke, men det er skikkelig ri-lignende. er i uke 9-10 nå. har ikke hatt noen andre svangerskaps symptomer, noe som bekymrer meg, da jeg har mista to ganger i MA. Er det det som skjer igjen? vet jo at menssmerter i svnagerskapet er vanlig, men at det kommer så brått og heftig??? er det vanlig da???

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Jeg har inntrykk av at alt er vanlig egentlig når man er gravid jeg.... Men sterke smerter høres jo ikke bra ut da :(

Tror nesten du bare må se det an, hvis smertene ikke gir seg så ring legen i morgen og be om tidlig UL. Ikke godt å gå rundt og bekymre seg.

takk skal dere ha. jeg ringte idag, og får nok komme inn imorgen, for UL. Har ikke noen god følelse nå. gjør konstant vondt nå, og jeg har den samme følelsen av at det har gått galt som jeg har hatt de andre gangene det har gått galt. men jeg må jo beholde håpet.... så jeg gir meg ikke. er deppa nå, men håper det snur imorgen. og at jeg får se en sprell levende liten skapning på UL.

Annonse

hei igjen. fikk ikke Ultralyd. har time om to uker, så da må jeg klare å vente til det. sliter skikkelig nå, dette er som en reprise på de to forrige MA'ene jeg har hatt. alle ber meg slappe av, også viser det seg at jeg har rett. har det ikke noe godt nå. prøver å skaffe meg privat ul et eller annet sted.

det er så godt å få litt støtte her inne... blir letter å takle dagene da. snakket med jordmor igjen, hun skal forsøke å få meg inn likevel, om få dager. håper det. for alle private har fullt eller stengt nå.... takk til dere alle!!!!

Annonse

Så bra gratulerer. for å kommentere mens smerter har jeg opplevd det hele svnagerskapet med sånn en ukes mellomrom fra eller til. og tolket det mest som voksesmerter at livmoren strekker seg, etterhvert går det over til det jeg tolker som kynnere. som nå kommer oftere og oftere men så er jeg kommet til uke 34+ med to.

men godt å se den lille sprelle og ha det fint, lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...