Gå til innhold

fler med brått ankomne menssmerter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fikk plutselig skikkelige mens smerter idag, i korsryggen og etterhvert også i underlivet. skikkelig plagsomt. har ikke hatt det hittil i svangerskapet. er 9 uker på vei. noen som vet om dette er vanlig? noen som har opplevd det samme????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5 uker på vei, begynte skikkelige mens smerter før helgen, å så har jeg hatt blødninger som vanlig mensen hele helgen nå....får ta en tur til legen tror jeg for sikkerhets skyld.

Men det står oxo til innfo i uke 5 at en kan få mens lignende.

Vi får finne ut av det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt stadig tilbakevendende mensesmerter, til tider skikkelig vonde. Er nå i uke 8. Har bare venta på å se blod på papiret når jeg har vært på do, for det har kjentes akkurat ut som mensen både i ryggen og livmora. Men fikk fin beskjed fra en jordmor om at dette bare var voksesmerter, og at livmora trekker seg sammen akkurat som ved mensen. Er visst heller vanlig, men ubehagelig. Nå skal det legges til at det også har vært rare "strekkesmerter" på begge sider av livmora, så helt mensesmerter har det ikke vært.

 

Snakk med legen/jordmora om det, så kan de eventuelt bekrefte om smertene du har hører til det normale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har samme problemet. Er i uke 6 og har menssmerter innimellom. Skikkelig vondt! Har lest litt rundt, og ser at det er flere som har det slik, tror det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...