Gå til innhold

non med barn født i 06,som ikke skal ha nr.2 før i aug.2010??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.jeg har ei jente som ble tre år dennemåneden, såhun er født desember 2006. Jeg har venta ei stund med å bli gravid fordi jeg syns detvar kraftig kost med svangerskap,fødsel-og det hele! Nåhar kvalmen slått inn,og jeg er igang;-) vi trengte litt flere pp for åbli gravidedenne gangen også. Enn du?

Jeg har også en jente som er født i desember 06 og skal ha nr. 2 i august. Foreløpig termin er 15.august. Gleder oss masse :-) Og moro for jenta vår å få en liten bror eller søster !

Vi har en gutt født i september 06 og skal ha en liten en i august 2010. Så det blir ganske nøyaktig 4 år mellom. Synes det er helt fint jeg. Storebror vil være stor nok til glede seg mye og få lov og hjelpe til litt. Håper at han er såpass stor at han ikke blir veldig sjalu:-) Litt må vi selvsagt regne med.

Jeg har en gutt født i november 2006. Vi venter nr. 2 med foreløpig termin 20 august 2010. Vi har ønsket å vente såpass lenge, både fordi jeg hadde behov for å "bli meg selv" igjen etter forrige babyperiode og fordi jeg føler jeg da får bedre tid til neste baby også, enn om vi hadde hatt en på 1 år f.eks.

Jeg håper også at storebror kommer til å forstå litt av situasjonen og ikke blir så fryktelig sjalu...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...