Gå til innhold

Brunlig blødning IGJEN....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden hadde jeg brunlig blødning i ca 3 dager. Var da hos lege, tok Hcg prøver med to dager mellomrom med stigning:) Nå i dag blør jeg igjen, men fortsatt bare blod. Ikke store mengder.. bare litt!

Bør jeg engste meg, eller er det mange som er slik ?? Uff, dette er ikke noe morro synes jeg.. Er forresten 8+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt bare brunt skulle det stå, ikke blod.. hehe :)

Skrevet

Har hatt brunfarget utflod i flere dager nå! Ikke noen store mengder og ingen smerter men har fått time hos legen for å sjekke i morgen! Litt bekymret men flere som har sagt til meg at det er ganske vanlig så... Krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe!

Skrevet

Hei!

Eg har hatt og har fortsatt blødning, startet litt brunlig - koagula og deretter friskt blod.. var til lege i dag, som forberedte meg på at dette var en abort og henviste meg videre til ultralydundersøkelse.. etter vanlig gu og innvendig ultralyd kunne gyn.legen fortelle "det ser ut som eg har gode nyheter" :)) der fikk vi se et lite frø med et bankende hjerte! :) bedre nyheter kunne vi jo ikke fått - men fikk beskjed om å ta det rolig og komme tilbake på kontroll om ei uke... så eg vet ikkje om faren er over enda, men et håp er tent hos oss vertfall :o)

sette meg tilbake ei uke, mente eg var 7+6 men var vist 6+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...