Gå til innhold

Ut i vognjungelen igjen =oS

Anbefalte innlegg

Er superfornøyd med vognen vår!!! =) TFK joggster twist.

Bagen er blant de største på markedet, den er lun og god, tre hjul, god demping, håndbrems, blir liten når vi slår den sammen, ikke så tung, god kurv under.. mener den har det meste, MEN!!!

Jeg får senebetennelse av håndbremsen, den kan ikke snues.

Løsning: ikke bruk den. Og det er forsovit greit det men det finnes men MEN til...

Sportsdelen er kun forovervendt, og jeg vet det kommer en tid da snuppa sannsynligvis kun vil sitte den veien. Men i en alder av 6 mnd (som jeg regner med hun er da vi må ut av bagen) synes jeg det er dumt at vi ikke kan ha kontakt ila turene våre. Bare nå prater vi og har masse kontakt når hun er våken på tur og det er SÅ kjekt!!

Forovervendt synes jeg også at all eksos og kald luft blir blåst rett inn til mini. Klarer ikke bli komfortabel med det..

Så HJELP!! Jeg vil ha en vogn hvor hun sitter rett vei og hvor jeg kan snu håndbremsen. Noen med tips til gode vogner??

Den skal ha tre hjul og være god på asfalt og grusveier.

Håper julen har vært bra dere!!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141179426-ut-i-vognjungelen-igjen-os/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på jakt etter ny vogn. tenkte på emmaljunga scooter, men den er også bare forovervendt, noe jeg synes er trist :`(

Den har fire hjul, men lurer litt på om jeg skal gå over til trehjuling. Er bare redd at de ikke er så stabile og velter lett når barnet begynner å reise seg i vogne osv.

Jeg er storfornøyd med min vogn. Det er en litt mer gammeldags type fra Brio, med 4 hjul, god kurv under og mulighet for å sette inn sportsdelen når den tid kommer. Sportsdelen vi har til den kan settes begge veier heldigvis.

Bremsen er sånn *gammeldags* den å. sånn som man må bruke foten for å stoppe hjulene.

Så etter å ha lest om den vogna du har nå så er jeg utrolig glad for at jeg fikk en mer gameldags kombivogn.

Så jeg vil anbefale Kombivogna fra Brio. Den har gode dekk. Har gått med den på asfalt, grusvei, skogsvei, Snø (både masse og lite) og på is. Den har kun fotbrems. God demping i vogna. lett å pakke sammen, bruker liten plass i bagasjen. Lett å ta med på buss. Stor bag. Gutten min som er 68 cm lang har god plass og fortsatt masse plass å vokse i, selv med voksibag/vinterbag oppi vogna.

Julen har vært topp for oss ;) Har tatt tog i 7 nesten 8 timer i går (toget var forsinket pga snøen) i går fra Bergen til Drammen. Gutten min koste seg hehe. var så masse nytt å se på der.

emmaljunga scooter, er kjempe god, men den har ikke full liggestillng.

har selv emmaljunga city cross og er kjempe fornøyd med denne, når han vokser ut av baggen er det god sittedel

er 4 hjul da så kan ikke hjelpe med 3 hjulinger

Takk for innspill jenter...

Jeg må vel bare innse at jeg er stuck med TFK'en min. Jeg er så storfornøyd med den at ingen andre vogner når min standard. =)

Og det må jo være en bra ting. Som trehjuling er det den mest stabile av de jeg har sett på til nå og det er ganske vesentlig!! Så jeg får pakke vekk sutringen min og glede meg over at jeg er fornøyd med vognen jeg har... =)

Skulle jeg ha byttet vogn hadde det nok blitt til en emmaljunga (?) city cross, synes den er fin og ser lun og god ut... meeen har som sagt ett hjul for mye for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...